Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Brudd i penishodet? :O (advarsel: noe sensitiv informasjon)


Anbefalte innlegg

Hallo, jeg har akkurat kommet tilbake fra ferie men jeg frykter at dette bare er starten på ulykkesåret 2013....

 

I juleferien skulle jeg og dama ha sex men det gikk litt for fort og jeg fikk penis i en kraftig bøy. Jeg kjente at det var noe inne i penishodet som flyttet på seg og det gjorde vondt. Det stakk i hele penis og jeg har fortsatt smerter i penishodet og det kjennes ut som at noe er knust eller ødelagt og penisnervene mine fungerer ikke optimalt.

 

Dette er en uke siden og når jeg får ereksjon så stikker det i store deler av penishodet. Det kjennes også ut som at det er noe inne i penis hodet som er knust. Det forstyrrer nervene mine som igjen påvirker det psykiske. Jeg har nedsatt sexlyst og jeg er redd for å få sterkere smerter i penis slik at jeg programmerer meg selv til å holde penis nede.

 

Etter ca 3-4 dager så klarte jeg på en måte å knekke på plass litt av penis mens den var oppreist. Jeg kjente at det kom på plass og smertene i "fronten" forsvant. Jeg er svært glad for det men jeg har fortsatt smertene i penishodet. Det gjelder øverste del ved penis og inne i penishodet...

 

Stikksmertene er noe redusert men jeg kjenner det fortsatt. Jeg har også problemer med å få full orgasme eller "utløsning" etter det som har skjedd. Det kjennes ut som at det bare blir mer og mer ømt inne i penishodet og det er deformert.

 

Jeg har lest at det kan være blodåre som har sprukket men jeg har betydelig redusert sexlyst. Penis fungerer heldigvis og stikksmertene er redusert men det kjennes fortsatt ut som noe er veldig galt. Jeg føler liksom at jeg har mista noe av manndommen min. Jeg er mindre energisk på en måte og det er ting som har skjedd eller er i ferd med å skje i hjernen på meg.

 

Vi har fortsatt ikke klart å ha skikkelig sex igjen og jeg prøver å ta det med ro fordi jeg håper at penis vil helbrede seg men jeg syns at når det har gått en uke så bør jeg gå til legen men jeg orker ikke tanken på operasjon i penishodet og hva skal jeg si til arbeidsgiver?

 

Jeg opplever også å bli kvalm og uvel på grunn av smertenes utstrålinger inn i kroppen.

 

Jeg burde nok ha gått til legen med en gang og jeg er bekymret. Det gjelder penisen min og tenk dere dersom kjønnsorganet deres blir ødelagt.

 

Jeg har fortsatt sterke smerter i penis og jeg har fått en redusert evne til å arbeide på grunn av dette. Jeg vet jo ikke hva som kan skje. Må jeg på sykehuset? og hvor vanskelig er det å reparere en ødelagt penis? Jeg må vite noe og gi meg svar. Jeg tror jeg må til legen i dag fordi jeg kan ikke leve med smertene. Jeg kjenner smertene har begynt å bli mer generelle ved at de kommer lettere uten berøring. Det er også akkurat som at det kniver som skjærer og nåler som stikker inne i penis. Det påvirker hele meg.

 

Dette gjør det bare jævla vanskelig for meg og både jeg og dama ønsker jo å ha sex... Når kan jeg forvente å ha normal sex igjen? Jeg må ordne detta... uansett om jeg må være uteligger resten av livet så må jeg ordne manndommen min... Kom igjen... Ro meg ned og fortell meg noe betryggende.. Vær så snill!!!

 

Er det noen andre som har lignende erfaringer? Jeg må fikse penisen min :O

 

Jeg prøver å ikke tenke på det verste. vær så snill. jeg trenger svar fort. Anonym poster: 3aab3b38b1b23c0267046c3855471dce

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

TS spør også etter folk med erfaringer... Ikke etter folk som kan bidra med tankespinn

 

Dette høres jo pinlig vondt ut og jeg håper det beste for TS og hans "junior" for det er vel en mann vil jeg gå ut i fra. Går ut i fra at det er en stakkars mann.

 

Jeg håper han får hjelp og støtte. Er det noen måter å donere penger til andre forumbrukere?

 

I tilfelle han trenger støtte til behandling av junior?

 

Håper han kommer tilbake med gode nyheter. Jeg får helt vondt i penis selv av å tenke på det. Også i penishodet da.

 

Jeg vet ikke men jeg tror en opreasjon i pensi skal gå ganske så greit selv om det det er en noe uvanlig operasjon.

 

Jeg mener vi må kunne hjelpe TS så godt vi kan her på forumet... Tenk om han ikke får gått til lege? Eller tenk om han har problemer??

 

 

Lykke til!!! : )

Endret av Hexafix
Lenke til kommentar

Jeg får bare innrømme at dette var meg og jeg har fortsatt ikke vært hos lege men det føles og kjennes mye bedre ut enn det som var i starten. Er ikke 100% bra enda men det er bedre og det blir gradvis bedre og bedre.

 

Når det gjelder penis så er jo den også elastisk til en viss grad slik at dette er noe som "går seg til"... Jeg mener det og det er mye bedre enn det var de første dagene og første uka og jeg er sikker på at dette er noe som blir helt bra igjen. Det kjennes slik ut men det kan ta noen mnd før det blir 100%

 

Jeg har ingen problemer med å ha sex men jeg sliter fortsatt med noen smerter under "oppreising" og det kjennes ikke lenger ut som at det er noe som er knust inne i penis men jeg må be om at den behandles med mer forsiktighet.

Lenke til kommentar
Det høres kanskje merkelig ut at det går an å brekke penis, men i erigert tilstand kan det oppstå brudd, ifølge Pasienthåndboka.

"Når penis står blir svamplegmene og kollagenfibrene rundt nesten like harde som ben. Da kan et av svamplegmene gi etter, om penis for eksempel kommer aldeles skjevt inn i en kvinnes skjede, samtidig som den utsettes for stort trykk" skriver sexolog Gro Isachsen på Doktor Online.

 

klide: her

har lest mange slike artikler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...