Gå til innhold

Avansert Excel (event Access)


haugly

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har en tabell med masse pc i, på de pc er det tilkoblet forskjellige utstyr, det jeg ikke klarer er å lage noe som jeg kan søke på eks skanner og deretter få opp alle pc som har tilkoblet dette.

 

Kan dette løses i Excel eller må jeg ha annet program??????

 

Geir

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, nei kan ikke det, i noen tilfeller så er det lagt inn med forskjellige måter å skrive navn, modelnr etc på slik jeg må søke og vil ha opp all treff enten i et nytt ark eller lign....

Skrevet

Men hva skal du søke på da? Hvis det er skrevet på forskjellige måter osv finnes det vel ikke noen måter du kan finne alle av en type på. For å få opp noe vettugt i et søk må jo alle du skal ha treff på ha en fellesnevner.

Skrevet

Hei

Du har rett, ikke misforstå meg, kan bruke filter, men det er en masse info i kolonnen med den info jeg er ute etter, er bedre å søke eks d650 som er et modellnr og få opp alle pc som har denne modellnr i den kolonnen,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...