fudimeister Skrevet 11. september 2003 Skrevet 11. september 2003 Go dagen jeg har et problem med min nye western digital 200gb 8 mb cache. Harddisken er koblet til master på den vanelige IDE controlleren Biosen finner harddisken uten problemer. Hovedkortet er MSI Kt4 Ultra bios v 1.3 jeg kjører windows 2000 service pack4 jeg prøvde å formatera harddisken i windows sitt computer managment til NTFS. Dette gikk ikke. jeg prøvde også med partion magic 8 der jeg fikk opp feil meldingen ERROR 514 unknown error formatting volume. Vet noen om hva som kan være galt? Håper på svar...
Jarmo Skrevet 11. september 2003 Skrevet 11. september 2003 Du trenger enten bios oppdat. eller win-patch for å gjøre disken (volumet) "synlig" for systemet.
baldrick-the-man Skrevet 11. september 2003 Skrevet 11. september 2003 Til nytte for alle som bruker Partition Magic og som "ramler oppi" feilmeldinger ..... http://www.powerquest.com/support/primus/id4374.cfm En grei oversikt over alle feilmeldinger som kan poppe opp i PM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå