Gå til innhold

Kritikk på personlig side


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har den siste uken redesignet hjemmesiden min litt og kunne tenkt meg litt kritikk på hva som er bra/feil.

 

http://www.tommyhotvedt.no

 

Planen er å bruke siden som ett galleri hvor jeg legger ut de bildene jeg er mest fornøyd med. Kommer også til å legge ut linker til ymse programmeringsprosjekter jeg holder på med.

 

Det er ikke så voldtsomt mye fyll på siden nå. Holder på med ett par bilder til som skal opp på siden.

 

Siden er laget med Twitter Bootstrap som html/css rammeverk med noen få personlige modifikasjoner.

Endret av Zt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Henger ikke helt med her. Hva tenker du på når du sier 'bildelogoen under fetskriften'?

 

Det med at margen er i samme farge som resten har jeg tenkt litt på. Mulig jeg legger inn en svak gråfarge.

Når det kommer til farger så er det en av mine svakheter. Har aldri vært flink til å velge ut farger som går sammen.

 

Takk for kritikken :)

 

Da har jeg lagt inn lightbox også.

Lenke til kommentar

Henger ikke helt med her. Hva tenker du på når du sier 'bildelogoen under fetskriften'?

Helt spesifikt mener jeg at det er feil å sette overskrift med stor font og da med ett bilde under. Komposisjonen av det er svakt.

 

Det med at margen er i samme farge som resten har jeg tenkt litt på. Mulig jeg legger inn en svak gråfarge.

Tror det kan bli bra.

Når det kommer til farger så er det en av mine svakheter. Har aldri vært flink til å velge ut farger som går sammen.

Er ikke værre enn å velge to farger du liker, men som ikke står i for sterk kontrast mot hverandre.

 

Takk for kritikken :)

 

Da har jeg lagt inn lightbox også.

 

Det var da så lite. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, jeg kan se likheten.

Har noen endringer i hodet som jeg regner med å prøve ut i helgen. Burde bli litt bedre :)

 

Akkurat nå så holder jeg på å programmere galleriet. Går bare litt tregt siden jeg har flyttet inn i ny leilighet :)

 

Noe annet jeg kan forbedre?

Lenke til kommentar

Jobber med saken for å få en grå bakgrunnsfarge i margene. Da burde det bli mere skille og fokuset burde havne på riktig plass.

 

Takk for kritikken :)

 

Edit:

 

Da var margen på plass. Ble det noe bedre?

Endret av Zt
Lenke til kommentar

Likte det best uten margen selv. Så jeg valgte å droppe den.

 

Planen for i dag blir nok å endre på menysystemet for å gjøre det litt penere.

tommyhotvedt.no/galleri
osv

Ikke spørr hvorfor jeg ikke lagde det med en gang :)

Endret av Zt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...