Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Grønn avføring i flere dager


annern55

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er en gutt på 14 år og lurer på hvorfor jeg har grønn avføring. Jeg har aldri blitt plaget av dette før.

Etter å ha søkt litt så har jeg funnet ut at det kan være matforgiftning, men det skjønner jeg ikke hvordan kan ha skjedd, fordi jeg har bare spist hjemme, og her er vi nøye på sånt.

Jeg har også et par symptomer, jeg er kvalm, har vondt i magen, og blir utrolig svimmel når jeg reiser meg opp, noe som er veldig ubehagelig, fordi jeg må på do veldig ofte. Avføringen min er som grønn diaré, men jeg leste at hvis man har matforgiftning så er avføringen din grønn, men fast, så jeg vet ikke hva dette kan være.

Er dette noe som går over ganske fort, eller burde jeg dra til legen å få sjekket ut dette?

 

Jeg har også søvnvansker, og har bare sovet et par timer de siste dagene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ekstremt unormalt at en 14 åring får gallestein problemer, men det kan godt hende at det er en bakteriell infeksjon av noe slag. Magesmertene har dempet seg en del, men tror nok jeg tar en tur til legevakta, men det er et helvette å først måtte kjøre 30 min til nærmeste legevakt, også sitte der og vente i 5 timer...

 

Det har nok ikke noe å si, men jeg har hatt influensa i 2 uker et par dager før jeg fikk dette...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...