Gå til innhold

Oppo Find 5 - diskusjon og erfaringer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm Oppo seier at dei har sendt all nødvendig info til tull og toll, men tollen/dhl seier at dei forsatt manglar enkelte papir.. Dersom det ikkje blir klarert før mandag so blir det nok ein HTC i staden.

I mitt tilfelle så var det papirer fra DHL China som manglet, men det ble ordnet.

 

Kjedelig at du må vente så lenge ja.. Om du velger en annen modell, så må du vel returnere telefonen igjen.. blir fort litt mye utgifter totalt for ingenting.

 

fikk regning fra DHL idag på import. 244kr i mva og 130kr i gebyr. Ikke så galt egentlig :)

Lenke til kommentar

Herlig, jeg har ikke fått noe papirer enda. Fikk vell telefonen på samme tid som deg omtrent.

 

 

Må si jeg er meget fornøyd med telefonen. Eneste å trekke ned er at knappene er litt for harde, og det at jeg kunne tenkt meg at på-knappen var på høyre side fremfor venstre. Ellers er alt tip top. Herlig med stock android 4.2.2

 

 

Hmm Oppo seier at dei har sendt all nødvendig info til tull og toll, men tollen/dhl seier at dei forsatt manglar enkelte papir.. Dersom det ikkje blir klarert før mandag so blir det nok ein HTC i staden.

 

Kan du ikke bare sende det selv? Har flere ganger selv sendt paypal-kvittering til fedex/dhl.

Endret av Lakrisbåt
Lenke til kommentar

Må si jeg er meget fornøyd med telefonen. Eneste å trekke ned er at knappene er litt for harde, og det at jeg kunne tenkt meg at på-knappen var på høyre side fremfor venstre. Ellers er alt tip top. Herlig med stock android 4.2.2

Du bør vurdere Easy Cover. Det bruker jeg, da slår den seg på automatisk når jeg "åpner" lokket.

 

 

Kan du ikke bare sende det selv? Har flere ganger selv sendt paypal-kvittering til fedex/dhl.

Ulempen da er at han må sannsynligvis betale mva av hele beløpet :p

Lenke til kommentar

Kan du ikke bare sende det selv? Har flere ganger selv sendt paypal-kvittering til fedex/dhl.

 

Spurte om eg skulle sende inn kvitteringa på mandag, men fekk til svar at dei måtte ha papir frå avsendar av pakken.. Hadde ingen problem med dette når eg bestillte eit headsett for eit par månadar sidan, som blei klarert etter 1 døgn etter at eg sendte inn kvitteringa.

Lenke til kommentar

Jeg får ikke MMS til å virke (Telenor abb). Ei heller får jeg BankID på mobil til å virke. På min Nexus S virket heller ikke BankID, men der manglet SIM toolkit. Det mangler ikke hos OPPO

 

Er det andre som har samme problem ? :hmm:

 

Endret av Fjelldal
Lenke til kommentar
MMS har jeg faktisk ikke testet, men bankid fungere hos meg. Får logget inn på norsk tipping f.eks.

Bruker aldri MMS normalt, men oppdaget feilen da jeg ikke mottok en MMS som ble sendt til meg.

 

Bruker du bankid for pålogging til Norsk Tipping ? Jeg kommer bare inn med buypass id, og den virker med en egen app.

Bankid bruker jeg for pålogging til banken, og den får jeg ikke til å virke.

Lenke til kommentar

Hei, hadde tenkt å bestille find5 da Htc'en tok kvelden istad. Lurte på en ting før jeg bestiller, må jeg personlig be oppo om at dem skal markere pakken som ''verdi 150$'' eller gjør dem det automatisk? Isåfall, hvor skriver man dette til dem? Kommentarfeltet?

De gjør dette automatisk, men om du vil ha den enda lavere (feks $10), så må du skrive det i kommentarfeltet, men da på egen risiko.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...