Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med å dra på kjøpesenter og gå på en do, eller et prøverom? Hva med æ bare gjøre det hjemme? Mens foreldrene sover. Du er 18, og voksen, og du kan ta dine egne valg. Og tenk på dette. Foreldrene dine har hatt sex de og. Mange blir sjokkert, men innerst inne vet de at det er helt normalt for barnet sitt (eller den voksne sønnen eller datteren) å ha sex. Det er helt naturlig også. Memneskene er lagd slik for at arten ikke skal dø ut.

Lenke til kommentar

hotel eller hytte blir det neppe, pga dårig rå :p og dette bare er en "fuckfriend" som jeg tar en kort tur til i helger, ettersom hu bor på hybel langt unna på ukedagene :p å gjøre det på dass på kjøpesenteret hørtes trangt ut :S og man må vell konsentrere seg om å være stille. går vell ann å prøve :p

Anonym poster: 318d68d6365d6c827bd4084c4c7de6f1

Lenke til kommentar

Hei lillegutt nå skal onkel Tityboi fortelle deg om bil sex. Først må du skaffe deg en bil med stort plan bakpå eller stort bagasjerom. Min bil er veldig bra sånn for baksetene felles innover i bilen. Blir som en middels stor dobbeltseng. Legg tepper utover så det dekker hele gulvet. Så kjører du og plukker opp jenta. Deretter cruiser dere rundt til bilen er god å varm, du kan gjerne snakke litt dirty og klå litt i denne perioden. Hvor du skal parkere burde du tenke litt over på forhånd, men det finnes alltid et mer eller mindre forlatt sted. Spørr gjerne jenta om hun har noen ømsker. Jeg vil anbefale å ha bilen på tomgang under akten, derfor kan det være lurt å pakere med lysa pekende inn i en snøhaug eller vegg, du bil ikke tiltrekke oppmerksomhet da dette anses som en ulovlig handling. Når du har fått parkert så setter du på noe Playaz Circle, lag gjerne en spilleliste på forhånd eller brenn en Cd. Lyden må være akkurat passe, ikke altfor høy og skru ned bassen. Ikke ha på lys i bilen, det skaper litt mer stemning når det er litt dunkelt. Ett lite tips er å legge henne på ryggen slik at du får hælene dine i bakdøra så du kan "sparke" i fra når du slammer henne. Personlig elsker jeg denne stillingen i begynnelsen. Men du kan selvfølgelig velge helt selv hvilken stilling du vil bruke. Så når dere er ferdig kaster du kondom og annet søppel ut av bilen og dere kler på dere. Så kjører du henne hjem og vasker pleddene hjemme hos deg selv. Det vil være naturlig å tørske bort det værste med papir først hvis hun squirta veldig. Dette er garantert å gå bra og føles bra for begge. Det er ikke lurt å bli sugd eller liknende mens du kjører. Detter utsetter både deg selv, din elskede og andre for stor fare. Det viktigste er å ha det gøy, men i trygge omgivelser, husk å sette på brekket! :thumbup:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...