Gå til innhold

Kroatia, trenger tips til overnatting juli/august


kenny28

Anbefalte innlegg

Vi er tre familier som har bestilt kun flybillett til Split.

 

 

Vi ønsker å finne en plass som er rolig, gjerne litt utenfor allfarvei.

 

Det viktigste er at sjøen/bademuligheter nærme, trenger ikke å ha strand, det er likegreit med rullestein/klipper.

 

Vi trenger heller ikke noe luksus, bare det er rent.

 

 

Er det turmuligheter i nærheten så er det og helt topp.

 

Vi kan leie hus sammen eller hver vår leilighet/rom.

 

Er det noen som har erfaring eller kan tipse oss om en fin/romantisk plass ?

 

 

Hva bør dette koste ? Håpet på å komme under 500kr pr døgn ?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Eg vil anbefale deg å ta båt/ferge ut til ei av øyene, Hvar eller Brac f.eks.. Sjekk ut Jadrolinja for fergetider.

 

Ellers vil eg anbefale å leige hus/leilighet via homeaway.no. Har leigd leilighet på Brac to ganger via den sida og har vore fornøgd begge gangane. Det er veldig mange små plassar de kan velge, men eg likte veldig godt Sutivan på Brac. Liten, koselig fiskerlandsby. Så er det egentlig berre å komme i snakk med lokalbefolkninga for å finne ut om turmuligheter o.l. når de kjem ned, evt google litt rundt.

 

Håpar de får ein fin tur, Kroatia er veldig fint og menneska der er herlige!! :)

Lenke til kommentar

Da vi var på de trakter for et par år siden hadde vi bestilt rom i Hvar. Det vi la merke til der at hver gang det kommer en ferge fra Split så et det et par dusin mennesker på kaia som vil leie ut leiligheter. Vet ikke om det blir billigere å kjøpe på forhånd, men det finnes diverse nettsteder som formidler utleie. Forøvrig likte vi oss godt på Hvar. God ferie!

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...