Gå til innhold

Program for å lage netflix lister


Anbefalte innlegg

Etter at Netflix tok sin plass i stuen har jeg fundert på å selge store deler av filmsamlingen min og heller "flytte" den over til Netflix.

 

Da hadde det vært kjekt å få opp en liste over de filmene jeg har i "samlingen" gjennom en liste av noe slag, slik at jeg kan finne en film og bare velge den fra listen og så spilles den av på netflix.

 

Jeg har i mange år brukt DVDPedia til å holde orden på samlingen min og jeg har funnet en slags måte å lage denne listen på i dette programmet, men det er litt knotete å starte en film da jeg må trykke inn en kombo på tastaturet for å åpne URLen til netflix filmen eller høyreklikke på filmen. Kall det gjerne latskap, men dobbeltklikk er å foretrekke for min del i denne sammenhengen.

 

Så spørsmålet mitt blir da om det finnes lignende programmer hvor jeg kan legge inn filmtittelen med en link til filmen på netflix? Hadde også vært strålende om det kunne linkes opp mot AppleTV da jeg bruker Netflixen mest der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter at Netflix tok sin plass i stuen har jeg fundert på å selge store deler av filmsamlingen min og heller "flytte" den over til Netflix.

 

Jeg har dessverre ikke noe svar på spørsmålet ditt, men det finnes vel ingen garanti for at en serie eller film "for alltid" vil være tilgjengelig gjennom Netflix når de først har havnet der. Har du gjort deg opp en tanke om det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...