Gå til innhold

Julekalender 2012 – luke 13


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil bare tilføye at jeg nettopp har gått igjennom alle pc anmeldelsene fra i år og antallet 10/10 som jeg har kommet fram til stemmer ikke med svar alternativene, men jeg har sikkert bare telt feil.

 

Gjorde det samme, og det stemte ikke her heller. Gikk i arkivet og filtrerte på PC og anmeldelser. Er det anmeldelser andre steder også?

Lenke til kommentar
Vil bare tilføye at jeg nettopp har gått igjennom alle pc anmeldelsene fra i år og antallet 10/10 som jeg har kommet fram til stemmer ikke med svar alternativene, men jeg har sikkert bare telt feil.

 

Gjorde det samme, og det stemte ikke her heller. Gikk i arkivet og filtrerte på PC og anmeldelser. Er det anmeldelser andre steder også?

 

Vil bare si at jeg vet hva dere har gjort feil, og at det korrekte resultatet faktisk er et av alternativene

 

Lenke til kommentar

Vil bare tilføye at jeg nettopp har gått igjennom alle pc anmeldelsene fra i år og antallet 10/10 som jeg har kommet fram til stemmer ikke med svar alternativene, men jeg har sikkert bare telt feil.

 

Ganske enkelt å finne det ut, riktig svar er også i artikkelen.

Endret av bigggan
Lenke til kommentar

Vi kan bekrefte at riktig svar er blant alternativene. Men det viste seg at artikkelarkivet vårt hadde en feil som gjorde at ikke alle 10 av 10-anmeldelser dukket opp. Det skal nå være rettet opp.

 

Det er imidlertid en mye, mye enklere måte å finne svaret på enn å tråle gjennom samtlige PC-anmeldelser. Svaret ligger nøyaktig to museklikk herfra.

Lenke til kommentar

Vi kan bekrefte at riktig svar er blant alternativene. Men det viste seg at artikkelarkivet vårt hadde en feil som gjorde at ikke alle 10 av 10-anmeldelser dukket opp. Det skal nå være rettet opp.Det er imidlertid en mye, mye enklere måte å finne svaret på enn å tråle gjennom samtlige PC-anmeldelser. Svaret ligger nøyaktig to museklikk herfra.

 

Handleguiden var jaggu fiffig. Takk for tips som kommer godt med i fremtiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...