Gå til innhold

Vanskelig å få tak i windows 7...


Otsu

Anbefalte innlegg

Huff, nå har jeg gått en liten tur rundt i oslo by og sett etter windows 7 produktnøkler.

Utsolgt hos både elkjøp og spaceworld, ble oppgitt og gikk hjem for å kutte meg.

 

Skulle nesten tru at butikkene ikke får lov til å kjøpe inn windows 7 lenger...

Irriterende for de som ikke har lyst på windows 8 (Det er foreløpig mulig å få kjøpt det på nettet)

 

Sett noen reviews av windows 8 og kommer ikke til å installere det skvipet på min pc selv om jeg fikk betalt for det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skulle nesten tru at butikkene ikke får lov til å kjøpe inn windows 7 lenger...

Irriterende for de som ikke har lyst på windows 8 (Det er foreløpig mulig å få kjøpt det på nettet)

 

De får jo ikke lov til å kjøpe det inn noe mer, for Microsoft har stanset salget av Windows 7. Siste dag med Windows 7 salg var 25.oktober.

Det er kun de butikkene som har lager kjøpt inn før 25.oktober som fortsatt har Win7 å selge. Ingen får nye forsendinger av Win7.

Komplett.no har vel under 100 fysiske kopier igjen nå, ned fra ca 300 fysiske kopier før 25.oktober.

 

Ellers får du heller ikke kjøpt digitale kopier av Windows 7 lengre heller. Microsoft stoppet også salget der 25.oktober.

 

Hvorfor ikke kjøpe en billig kopi av windows 8 og så installere f.eks Start8 eller ett eller annet av de tredjepartsprogrammene som "fjerner" Metro? Jeg bruker Start8 på mine to Win8 pcer.

Skulle ikke tro jeg brukte Windows 8.

 

Om ikke må du nok forte deg å bestille fra f.eks komplett. Når de er tomme, så er de tomme.

Lenke til kommentar

De får jo ikke lov til å kjøpe det inn noe mer, for Microsoft har stanset salget av Windows 7. Siste dag med Windows 7 salg var 25.oktober.

Det er kun de butikkene som har lager kjøpt inn før 25.oktober som fortsatt har Win7 å selge. Ingen får nye forsendinger av Win7.

Komplett.no har vel under 100 fysiske kopier igjen nå, ned fra ca 300 fysiske kopier før 25.oktober.

 

Ellers får du heller ikke kjøpt digitale kopier av Windows 7 lengre heller. Microsoft stoppet også salget der 25.oktober.

 

Hvorfor ikke kjøpe en billig kopi av windows 8 og så installere f.eks Start8 eller ett eller annet av de tredjepartsprogrammene som "fjerner" Metro? Jeg bruker Start8 på mine to Win8 pcer.

Skulle ikke tro jeg brukte Windows 8.

 

Om ikke må du nok forte deg å bestille fra f.eks komplett. Når de er tomme, så er de tomme.

 

 

Hehe, jeg vil ikke støtte noe som jeg syntes går helt feil vei. Skal jeg ha "fliser" så kan jeg vel like gjerne kjøpe en mac...

Påtvunget w8 ftw wtf...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...