Gå til innhold

Trenger tips til flotte fotospots/locations i Troms!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal tilbringe store deler av januar i Troms fylke: Har primært tenkt å kjøre rundt å fotografere storslått kystlandskap, samt nordlys. Noen som har tips til flotte steder man kan besøke? Trenger ikke være langs kysten. Innlandsmotiver kan også være av interesse. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg var kjørende en tur i Dividalen i sommer, meget vakkert. Setter et flagg på kartet der.

Har ikke vært på Senja enda, så det kunne være spennende å kjøre ut dit en tur. :)

Endret av Kenneth Solfjeld
Skrevet

Jepp den steinen har jeg tatt bilde av støtt og stadig. Må få nevne at jeg er mye i Troms, spesielt i Balsfjord siden min mor bor i Storsteinnes, som vil bli basen min når jeg er der oppe. Jeg har uansett planer om å dra rundt i hele fylket siden jeg denne gang har bil.

Skrevet

Jeg var kjørende en tur i Dividalen i sommer, meget vakkert. Setter et flagg på kartet der.

Har ikke vært på Senja enda, så det kunne være spennende å kjøre ut dit en tur. :)

Senja er absolutt å annbefale

• 4 uker senere...
Skrevet

Hei,

Annbefaler Kvaløya. Ta en tur ut til Tromvik og videre ut til Rekvika. Her er det imponerende fjell som er overaskende vanskelige å fotografere. En annen av mine favoritter er Paradisbukta før du kommer til Sommarøy. Også fin til Nordlys foto.

Fra Balsfjorden er det også kort veil til Ullsfjorden med flotte fjell.

Dersom du kjører til Dividal bør du kjøre gjennom Tambokdalen.

P.S. PM om du ønsker tips om foto ifbm med mating av rein.

Lykke til, høres ut som et drømme prosjekt.

Skrevet

Hei,

Annbefaler Kvaløya. Ta en tur ut til Tromvik og videre ut til Rekvika. Her er det imponerende fjell som er overaskende vanskelige å fotografere. En annen av mine favoritter er Paradisbukta før du kommer til Sommarøy. Også fin til Nordlys foto.

Helt enig med telealf her. Var med på et fototreff omtrent etter denne løypa i 2010 og det ga mersmak.

Et bilde fra Rekvika.

post-291166-0-57569100-1356892949_thumb.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...