Gå til innhold

Hvordan konvertere film til iTunes/iPad?


Burritosen

Anbefalte innlegg

Mulig jeg har lagt denne feil, isåfall beklager jeg det.

 

Har nettopp fått iPad 2 og prøver å få inn noen filmer på den.

Jeg har allerede filmer på pcen som er klare til å legges inn på iTunes, men ingenting skjer når jeg legger de over i programmet.

Har prøvd å dra filene over, kopiere og laste inn filer gjennom menyen i iTunes, men ingenting skjer.

Har prøvd å søke litt rundt på nettet, har lastet ned VisualHub, DoubleTwist og gud vet hva, men ingenting funker.

 

Så her er cluet:

 

1. Hvordan konvertere til MP4? Finnes det programmer som faktisk FUNKER?

2. Etter jeg har konvertert dem, da kan jeg bare dra de over til iPaden?

 

Setter stor pris på hjelp!! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har med hell brukt Aiseesoft i lang tid nå. Denne koster en liten sum, men jeg har aldri opplevd noe tull med programmet (det eneste er vel at det er noen beskyttede DVD'er den ikke klarer å konvertere). Finn isåfall den pakken som passer for deg.

 

Når du har filmene i riktig format er det bare å dra disse inn i Filmer-kategorien, klikk "Bruk" når iPad'en din er koblet til, og vips har du disse klar til å spilles av :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Er i nesten samme båt, da jeg må skifte container på filmene mine (fra mkv til mp4) for å spille dem av på Apple TV.

 

Jeg trenger derfor et program for å skifte container (remuxe?) på en enkel og kjapp måte.

Kom over DENNE siden, og prøver as we speak med dette programmet. Første test ga ingen lyd på ATV. Prøver igjen nå, men må da re-encode lyden, noe som igjen tar altfor lang tid!

 

Tips?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...