Gå til innhold

CS GO mix/gathere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Fåretrekker å spille mix matcher framfor vanelig "go wild public".

Da jeg spilte Cs 1.6 brukte jeg Playzeek.com hele tiden, var lett å finne folk å spille med (som oftest var fra sverige), å man hadde et program som man pratet gjennom som man lastet ned fra deres nettside.

Dette var en perfekt løsning for meg, lav ping å man ble kastet inn i chat med de når man joinet en gathere.

Så jeg lurer på, finne det noe lignende nettside for CS GO ?

Har TS og VT installert, så mangler bare en plass å finne folk på.

Synes denne siden er ganske grei: http://www.joltplay.com/mixes

Men man ender som oftest opp med en høy ping pga flertallet ligger på franske, tyske og andre utenlandske servere.

Finner også svært lite Norsker, Svensker å Dansker å spille mot på den nettsiden.

Mange fåreslår mIRC, men jeg kan sitte der 2-3 timer før jeg finner en enkel mix, som kanskje alt i alt bare er userjøse folk som spiller i.

Prøvd mange kanaler på mIRC, men finner svært lite mixer.. Vanskelig å finne når man er alene om å finne kamper.

Så jeg håper jo selvfølgelig at noen her har peiling på noe lignende som jeg beskriver øver.

Skriver litt på dialekt, men dere forstår helt sikkert :)

-Pat

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg vet at det finnes en svensk variant ala joltplay.com, men er litt usikker på navnet. Litt sent nå så jeg kommer tilbake til deg imorgen når jeg finner det ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...