ZevenZ Skrevet 2. desember 2012 Skrevet 2. desember 2012 Hei, jeg har kettellbell + http://www.xxl.no/hjemmetrening/trimutstyr/styrke/trainer-series-handy-gym-1057554 til hjelp.- Lurer om noen vet øvelser for å bli sterk så fort som mulig i rygg, mage, skuldre, hender og bryst. Jeg har også treningsmatte slik at jeg kan ta planke osv. Noen som trener mye som har tips om programm eller øvelser som jeg kan kjøre??
medlem-230551 Skrevet 2. desember 2012 Skrevet 2. desember 2012 Annet enn push-ups, så er svømming noe som trener det meste av rygg, mage og bryst...
Akse Skrevet 2. desember 2012 Skrevet 2. desember 2012 For å kontinuerlig bygge en del muskler i overkroppen må det baseøvelser til. Markløft, roøvelser og benkpress. For å få tilfredsstillende resultater må du nok sjekke inn på et treningssenter.
ZevenZ Skrevet 3. desember 2012 Forfatter Skrevet 3. desember 2012 For å kontinuerlig bygge en del muskler i overkroppen må det baseøvelser til. Markløft, roøvelser og benkpress. For å få tilfredsstillende resultater må du nok sjekke inn på et treningssenter. så du mener at jeg ikke kan bli fort sterk/ få muskler uten et treningsenter?
Akse Skrevet 3. desember 2012 Skrevet 3. desember 2012 så du mener at jeg ikke kan bli fort sterk/ få muskler uten et treningsenter? Du kan sikkert få til noe helt i begynnelsen, men jeg tror det vil stagnere fort når du ikke kan legge på vekter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå