Gå til innhold

Tråden om de som drepes av den Norske Staten


Anbefalte innlegg

England og Frankrike gav Hitler klar beskjed om at et angrep på Polen var å betrakte som et angrep på dem.

 

Kjente etterretningen til avtalen mellom Hitler og Stalin om å dele Polen mellom seg? :)

1. Halvparten av Stalins nærmeste var sionister? (faktum: 1917 - 90% av de kommunistiske lederne var sionister)

2. Wall Street hadde investert i nazi-industri .. mange kontakter der

-----------------------------------------------------------------------------------

ikke mye hemmelig for etterretningen -> VK2 ble planlagt

Senere, Pearl Habor for å få USA med i krigen

Goy'en ble manipulert til å krige mot goy'en

Endret av Rosario
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mulig du kan oppkonstruere at disse døde som følge av norsk utenrikspolitikk, men det er noe anderledes enn å bli drept av den Norske Staten.

 

 

De norske soldatene som døde i Afghanistan ble nok ikke direkte drept av staten, men de ble ofret i kynisk spill og en i krig som ikke skal vinnes.

Disse soldatene meldte seg nok frivillig og dro frivillig til Afghanistan, fordi de trodde på myndighetenes fagre ord om å forsvare folket i Afghanustan og hjelpe dem til å bygge opp landet.

 

Det de ikke visste var at krigen i Afghanistan er en krig som ikke skal vinnes, hensikten med krigen er bla å skape kaos, død og elendighet. Det er en krig i regi av FN og NWO, en såkalt evig krig.

Lenke til kommentar

Bare for å understreke igjen. Langt fra alle som reiser ut i krigene for Norge gjør det frivillig, veldig mange får ultimatumet at de enten må dra eller så kan de pakke sakene sine og slutte i jobben. Du kan med andre ord gå inn i forsvaret og kun ønske å være i Norge for å forsvare landet ditt der, og så bli sendt ut i kriger du ikke tror på. Mange ser ut til å tro at alle som blir sendt ut ivrer voldsomt etter dette, det stemmer ofte ikke.

Lenke til kommentar

Bare for å understreke igjen. Langt fra alle som reiser ut i krigene for Norge gjør det frivillig, veldig mange får ultimatumet at de enten må dra eller så kan de pakke sakene sine og slutte i jobben. Du kan med andre ord gå inn i forsvaret og kun ønske å være i Norge for å forsvare landet ditt der, og så bli sendt ut i kriger du ikke tror på. Mange ser ut til å tro at alle som blir sendt ut ivrer voldsomt etter dette, det stemmer ofte ikke.

Fortsatt frivillig å dra i krigen. Det er mange som ikke har dét valget engang.

 

Uansett, hva forventer folk når de begynner i forsvaret? At våpnene er ladd med roseskudd?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Uten skatteinntekter til staten hadde vi ikke hatt noe helsevesen og da ville bare de rikeste hatt penger til å kjøpe seg helseforsikring.

Det er fascinerende hvor syke vanlige folk kan være, hva slags løgner de klarer å overbevise den syke lille hjernen sin med.

Hvis vi ikke hadde hatt noen restriksjoner, ikke hatt noe offentlig, ville markedet florert av folk som ville gi deg råd om hvordan du burde behandle diabetesen din, blodtrykket ditt, sydd såret ditt, osv. Problemet ditt hadde vært hvordan du valgte deg en medisinsk behandler/rådgiver.

Hvis det ikke hadde vært noe offentlig helsevesen, ville det ikke vært noe triksing med helsekøer. Hvis det ikke hadde vært noe offentlig helsevesen, ville det ikke bare vært nybegynnere i akuttmottakene. Hvis det ikke hadde vært offentlig helsevesen, ville ikke en avdeling funnet seg i å ha med en intensivavdeling å gjøre, som ikke tar imot dårlige pasienter. Hvis det ikke var noe offentlig helsevesen, ville ikke dritdårlige pasienter bli liggende på feil avdeling, fordi avdelingen taper alle pengene som følger diagnosen, dersom pasientene flyttes til en annen avdeling.

Ikke minst. Hadde det ikke vært noe offentlig helsevesen, måtte ikke jeg betalt for at statsministeren, helseministeren, bente mikkelsen osv tok livet av pasienter ved OUS og Ahus med håndkyss.

 

Hvorfor ikke la staten kjøpe alle bilprodusenter. Det er farlig å sitte i biler som ikke er statlig kollisjonsprøvede.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Oslos politimester Hans Sverre Sjøvold har i ettertid uttalt at det ikke er noe som tilsier at de to politibetjentene opptrådte kladreverdig da mannen døde. De to ble derfor ikke suspendert fra jobben.

 

Han sier i dag til NRK at han står fast på avgjørelsen om å la dem fortsette i tjeneste mens de er under etterforskning.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10048715

Lenke til kommentar

Politi- og autoritetshateren Skatteflyktning fornekter seg ei. I tabloid stil oppretter han "tråden om de som har blitt drept av den norske stat" der han slenger om seg med linker i øst og vest og trekker slutninger som viser at hans virkelighetsforståelse ligger langt til venstre/høyre fra normalen. Om dette skyldes ung alder eller lite/ingen utdannelse vites ikke.

Han klager sin nød om hvordan det er å bo i dette forferdelige landet der du ikke kan gå ut av døren uten å bli drept av politiet.

I skatteflyktnings verden er politiet hensynsløse drapsmenn som dreper fordi de har lyst, og de kommer irriterende nok unna med det.

 

Der diskuterte jeg person og ikke sak.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Politi- og autoritetshateren Skatteflyktning fornekter seg ei. I tabloid stil oppretter han "tråden om de som har blitt drept av den norske stat" der han slenger om seg med linker i øst og vest og trekker slutninger som viser at hans virkelighetsforståelse ligger langt til venstre/høyre fra normalen. Om dette skyldes ung alder eller lite/ingen utdannelse vites ikke.

Han klager sin nød om hvordan det er å bo i dette forferdelige landet der du ikke kan gå ut av døren uten å bli drept av politiet.

I skatteflyktnings verden er politiet hensynsløse drapsmenn som dreper fordi de har lyst, og de kommer irriterende nok unna med det.

 

Der diskuterte jeg person og ikke sak.

 

Det lyser igjennom av innlegget ditt at du er fornærmet fordi noen snakker stygt om "ditt" Norge, og "dine" politifolk. Du har en sterk nasjonalfølelse, og føler deg som en "nordmann", og ser på deg selv som heldig som bor i "Norge". Alle dine tanker er bygd på illusjoner og er ikke mer virkelig enn religion(Religiøse reagerer også med sinne og fornærmelse om deres elskede gud hånes.)

Lenke til kommentar

Det lyser igjennom av innlegget ditt at du er fornærmet fordi noen snakker stygt om "ditt" Norge, og "dine" politifolk. Du har en sterk nasjonalfølelse, og føler deg som en "nordmann", og ser på deg selv som heldig som bor i "Norge". Alle dine tanker er bygd på illusjoner og er ikke mer virkelig enn religion(Religiøse reagerer også med sinne og fornærmelse om deres elskede gud hånes.)

Kjære vene.. Jeg er da ikke sint :)

Hvor du får dette "nasjonal"-pratet fra forstår jeg ikke, men det var en artig hersketeknikk å fremstille meg som en nasjonalist. :hm:

Du skal hvertfall vite at jeg synes det er svært underholdende å lese innleggene deres.

Endret av gjaldkeren
Lenke til kommentar

La meg illustrere:

 

Gud- og religionshateren gjaldkeren fornekter seg ei. I tabloid stil oppretter han "tråden om de som har blitt drept av gud" der han slenger om seg med linker i øst og vest og trekker slutninger som viser at hans virkelighetsforståelse ligger langt til venstre/høyre fra normalen. Om dette skyldes ung alder eller lite/ingen utdannelse vites ikke.

Han klager sin nød om hvordan det er å bo i dette forferdelige landet der du ikke kan gå ut av døren uten å bli drept av inkvisisjonen.

I gjaldkerens verden er inkvisisjonen hensynsløse drapsmenn som dreper fordi de har lyst, og de kommer irriterende nok unna med det.

Der diskuterte jeg person og ikke sak.

Lenke til kommentar

Jeg fikk det fra deg. Mulig det er underbevisstheten din som farger av, men du viser tydelige tegn på at din tro har blitt rakket ned på.

Lever jeg i fornektelse?

 

La meg illustrere:

 

Gud- og religionshateren gjaldkeren fornekter seg ei. I tabloid stil oppretter han "tråden om de som har blitt drept av gud" der han slenger om seg med linker i øst og vest og trekker slutninger som viser at hans virkelighetsforståelse ligger langt til venstre/høyre fra normalen. Om dette skyldes ung alder eller lite/ingen utdannelse vites ikke.

Han klager sin nød om hvordan det er å bo i dette forferdelige landet der du ikke kan gå ut av døren uten å bli drept av inkvisisjonen.

I gjaldkerens verden er inkvisisjonen hensynsløse drapsmenn som dreper fordi de har lyst, og de kommer irriterende nok unna med det.

Der diskuterte jeg person og ikke sak.

Nå bommer du fælt. Enten det, eller så klarer du ikke uttrykke det du ønsker å formidle.. Kanskje skatteflyktning kan hjelpe deg ved å poste en link til en artikkel? Med mindre han blir aktivt hindret av staten...

Endret av gjaldkeren
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...