Gå til innhold

Anbefalte innlegg

photo-full.jpg?1352647978

Project Godus trenger flere backere! Om du likte Black&White eller Populous, eller bare ønsker å se noe utenom de vanlige mainstream spillene, gå til

http://www.kickstarter.com/projects/22cans/project-godus

 

Personlig har jeg lagt in £15 og mottar en kopi av spillet når det er ferdig + beta tilgang m.m.

 

Denne uken legger de ut youtube oppdaterniger hver dag hvor de prater om konsepter de har i planene. Mye bra, så sørg for å få med deg dette!

 

Ellers; Godus diskusjonstråd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 10 måneder senere...

Har spilt rundt 10-15 timer og som de sier i betaen - rundt 40% ferdig. Veldig gøy, liker stortsett alle delene med spillet. Ble litt lei av all klikkingen, og det at spillet ikke gir noen utfordring.

 

Venter i spenning på hvordan spillet blir videre. B&W er begge på min favorittliste. :-)

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Har vært rimelig stille rundt spillet lenge, men det var tydeligvis en god grunn til det. Siden fans klagde så mye på spillet innrømmet Peter Molyneux at det ikke var helt som han ville ha det, og de har nå laget ca 60% av spillet på nytt fra scratch. Sies det, i alle fall. Jeg prøvde ikke spillet før i dag, men med unntak av en del kræsj lover det faktisk ganske bra. Men hvorfor lese kjedelige patch notes? :)

 

https://www.youtube.com/watch?v=Ul4FX7M6wlc

 

Liker veldig populous effekten i spillet, med og modifisere landskap (klikkinga trenger forbedrelser), og gudepowers.

Som de sier har de lyttet til fans, og de siste to og en halv månedene har de brukt til å gjøre veldig mye av spillet på nytt. Ett av høydepunktene nå er at klikkingen er så godt som borte. Nå trenger man stort sett bare å holde nede en knapp for å gjøre det meste. :)

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Har ikke fått testet enda, men gleder meg skikkelig mye. Begynte å bli lei all ventingen og stillheten som har vært de siste månedene. Satt på trikken på tur til jobb når mailen fra 22 Cans kom, og det er sinnsykt bra lesing.

 

De har endret på absolutt alt jeg ikke likte med spillet og som jeg klagde på. Tror veldig mange var lei klikking og mekanismen rundt folkene!

 

Har nok rundet 30 timer i spillet og gleder meg masse til å teste versjon 2.0 :)

Lenke til kommentar

Da har jeg testet versjon 2.

 

Er jo bare venting i denne versjonen, venting venting på og få nok "mana" til og gjøre noe. Sculpting tar ages enda, får ikke tak i nok stickers, og har enda ikke unlocket farming, selv om jeg har låst opp omtrent hele verden.

 

Har prøvd voyage of discovery, men står fast på 16/21. (er den med 2 giants)

 

I tillegg krasjer spillet endel, selv etter hotfixen.

Lenke til kommentar

Enten er det for mye klikking, ellers er det for mye venting. Noen blir aldri fornøyd. :p Ikke glem at Civilization og 4X-spill også har veldig mye venting i starten. Prøv det heller når du kommer lengre opp, og får begynne med slossing og møter andre spillere. Da blir det nok mindre venting.

 

At det kræsjer mye er heller ikke så farlig. Det er bare en tidlig versjon vi spiller, og de sier selv den bare er ca 50% ferdig. Optimaliserting og bugfixes kommer senere.

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...