Gå til innhold

Tritton AX 720 problemer.


Anbefalte innlegg

Hei alle sammen, kjøpte meg AX 720. Når eg koblet pcen til Mixampen funket ikke lyd eller Headsett, da gikk eg for den andre måten å koble fram, 2 jack kontakter. En grønn og en Rosa, alt funker veldig fint til eg sette i den rosa som er Microfonen, da får eg et voldsomt ekko i alt eg sier og alle lyder fra maskinen. Nå har eg prøvd alt i en god time her, bytte på innstillinger osv. Får det ikke til, noen som kan hjelpe?

 

EDIT: Ser i ettertid at dette er et Tritton 720+

Endret av Raul07
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen som kan/vil hjelpe utenom en som spør hvordan man oppretter et Tema. Kommet litt videre, når eg kobler til denne FANTASTISKE dolby dekoderen som følger med får eg ikke 7.1 lyd som eg skal ha, kan heller ikke balansere lyd mellom spill og mic, Om eg bruker jack kabler så får eg et enormt ekko og ingen mulighet til å balansere lyden, hatt mange headsett men aldri noe som har vært så vanskelig å koble som dette, er jo en fin liten "guide" med i eksen som er ganske rett fram, men hjelper lite når det ikke funker. Lest at andre også sliter med dette på diverse forumer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...