Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tapt mye på oddsen


Anbefalte innlegg

Har litt problemer akkurat nå, tapt en god del penger, og har nøyaktig kun 1000 igjen på konto. Tapte rundt 30 000 på en dag kun på oddsen, satte først noen safe hvor det kom mirakelmål, straffebom, klarer favoritter gikk på smeller etc, så jeg klarte ikke å kontrolere meg og bare tømte konto, og til til slutt satt jeg å betta på ting jeg aldri har vært borti eller hadde noen kjennskap til, og jo, det gikk ikke akkurat bra.

 

så nå er jeg raka blakk frem til neste lønning, noe jeg ikke kan være, ettersom jeg har utgifter, og andre ting hvor jeg trenger penger.

 

Så det jeg i hovedsak lurer på, går det ann å "låse" konto inne på dnb? hvor jeg overfører et beløp, men ikke får tatt ut av igjen med det første?

Har vanligvis ikke noe spilleproblem, men et eller annet skjedde når jeg alltid røyk på verdens rareste ting, alt gikk i mot meg, absolutt alt.. et fint eksempen er når det var igjen 10 min av en kamp, 1.70 på U, satte 3000 på U, på ovetid kom det såklart et mål, og sånn uflaks/dårlig gli fortsatte til langt på natt, og det var _alltid_ siste kamp/sikreste rom røyk..

 

og ting nr 2 jeg lurer på, noen måte å tjene raske penger på? Drev å sjekka ut et smålan inne på en eller annen side, der måtte jeg betale 540kr i mnd i et år om jeg skulle låne 5000,-, ekke det SVINDYRT? det var inne på banknorwegian sine sider.

Anonym poster: 31593ac2d9316ac0f088e510659759fa

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tipper du mener folkia ol? Det er 540 eller hva du sier for å låne pengene i 1 mnd.

Det er svindyrt.

 

Sikter du til annen kreditt så er det en nedbetaling som går hver mnd hvor du ofte kun behøver å betale rentene eller renter og noe avdrag. Felles for dette er at det kommer til å koste deg mange tusen ut av vinduet pr kort pr år.

 

Du kan være glad du ikke har kredittkortgjeld nå og fortsette med det.

Lenke til kommentar

Tror bankene kan blokkere det at du bruker penger på noe spesifikt. Du kan ringe inn og spørre om de kan blokkere at du bruker kortet ditt eller kontoen til å overføre penger til Norsk Tipping eller andre bettingsider. Det er altfor tydelig at du er avhengig, du bruker ikke 30000kr på en dag hvis du ikke er det.

 

Det du kan gjøre er å ta opp et forbukslån hos banken din, det kan være raskeste og beste løsningen på ditt nåværende problem (mye bedre rente enn hos sånne random banker som låner ut penger). Så bruker du noen måneder på å betale alt tilbake og kutter ut tipping helt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det du kan gjøre er å ta opp et forbukslån hos banken din, det kan være raskeste og beste løsningen på ditt nåværende problem (mye bedre rente enn hos sånne random banker som låner ut penger). Så bruker du noen måneder på å betale alt tilbake og kutter ut tipping helt.

 

Problemet er at jeg ikke får det invilget? noe jeg syns er rart da jeg har 25 000 utbetalt, ingen betalingsannmerkninger, fast ansatt, ingen gjeld eller noe.

Er jo ingen som ser igjennom søknaden heller, for rett etter at jeg har søkt, nøyaktig 4 sekunder etter faktisk, har jeg fått avslag !?

Anonym poster: 31593ac2d9316ac0f088e510659759fa

Lenke til kommentar

 

 

Problemet er at jeg ikke får det invilget? noe jeg syns er rart da jeg har 25 000 utbetalt, ingen betalingsannmerkninger, fast ansatt, ingen gjeld eller noe.

Er jo ingen som ser igjennom søknaden heller, for rett etter at jeg har søkt, nøyaktig 4 sekunder etter faktisk, har jeg fått avslag !?

Anonym poster: 31593ac2d9316ac0f088e510659759fa

 

Det spørs hvor lenge du har hatt fast inntekt og, må vell ha hatt det det siste skatteoppgjør ble satt for at systemet skal vite det.

Lenke til kommentar

Problemet er at jeg ikke får det invilget? noe jeg syns er rart da jeg har 25 000 utbetalt, ingen betalingsannmerkninger, fast ansatt, ingen gjeld eller noe.

Er jo ingen som ser igjennom søknaden heller, for rett etter at jeg har søkt, nøyaktig 4 sekunder etter faktisk, har jeg fått avslag !?

Anonym poster: 31593ac2d9316ac0f088e510659759fa

 

Beklager for å si det, men du fortjener ikke et lån. Du fortjener å få den smellen du har endt opp i nå, du trenger det. Du må skjerpe deg. Hold deg langt unna alt som innebærer risiko (når det kommer til penger) . Finn deg en ny hobby. Og nye venner. Trenger ikke venner som lar deg tippe så mye / ikke låner deg penger når du trenger det. (Hypokritisk, vet det, men slik er det nok.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Problemet er at jeg ikke får det invilget? noe jeg syns er rart da jeg har 25 000 utbetalt, ingen betalingsannmerkninger, fast ansatt, ingen gjeld eller noe.

Er jo ingen som ser igjennom søknaden heller, for rett etter at jeg har søkt, nøyaktig 4 sekunder etter faktisk, har jeg fått avslag !?

Anonym poster: 31593ac2d9316ac0f088e510659759fa

 

Det har alltid sine grunner. Dette er nok en automatisk kredittvurdering som tar utgangspunkt i hva du har tjent de 2-3 siste årene, eller om du har betalingsanmerkninger. Jeg har studilån og lavere inntekt enn deg, og jeg har tidligere fått innvilget en betydelig større sum enn det du snakker om. Om du har tjent dårlig de siste årene kan du få banken til å foreta en manuell kredittvurdering av deg.

Lenke til kommentar

et fint eksempen er når det var igjen 10 min av en kamp, 1.70 på U, satte 3000 på U, på ovetid kom det såklart et mål, og sånn uflaks/dårlig gli fortsatte til langt på natt, og det var _alltid_ siste kamp/sikreste rom røyk..

Det er ett fullstendig idiotisk bet. Er da helt vanlig at det kommer ett mål iløpet av de siste 10 minuttene + overtid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...