Gå til innhold

Batterigrep til D7000


Anbefalte innlegg

Har et D7000 som er totalt håpløst å bruke for mine hender og har derfor vurdert å kjøpe et batterigrep slik at jeg kan bruke dette kameraet gjennom vinteren,frem til en eventuell oppgradering/systembytte til våren .

Men det er lite info ang dette, kan en bruke samme batteriet som det som står i dette kamera,slik en kan med Canon sine ?

Er prisen i nettbutikken for bare grep, eller er det inklusiv et batteri ?

Er det plass til bare ett batteri eller er det som på 7D plass til to ????

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan nok være en løsning,men er det ikke slik at det batteriet der må lades med en medfølgende lader og er isåfall den laderen kopitabel med vårt strømnett ?

 

EDIT: Ser lengre ned på siden at det er med div adapter og at den nok passer for vårt strømnett, får vel vurdere den også. Blir jo betydelig rimeligere enn å kjøpe orginalen som har en latterlig høy pris og etter det jeg finner ut så er prisen på orginalen uten batteri .

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Jeg er usikker på om et grep gjør kameraet mer spiselig. Hvis det er for trangt, har du prøvd å legge lillefingeren undere kamera for å se om det blir bedre for resten av fingrene?

 

Det blir ikke en perfekt løsning ,men iallefall bedre enn nå , så får vi se når våren kommer om ikke steget tas til FF

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...