Gå til innhold

[Løst] Feil med "viktige lenker" i BK!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har ikke problemer med det, du har foretatt de tradisjonelle "knepene" ctrl+f5, fjerne infokapsler, etc.

Bruker Firefox, prøvd hard refresh osv., slått av og på PC'n, men fortsatt d.s.! Har også prøvd med IE9, og d.s. skjer der! :hm:

 

Hos meg fungerer det tilfredstillende, men jeg har ikke lastet opp bilde da, Bruker Safari!

Bruker Firefox, Opera og IE9, men samme "feil" alle steder! Slått av og på PC'n også! :hm:

Endret av smort1
Lenke til kommentar

Kan også tilføye at jeg ikke kan gå direkte fra BK til Forum, men må logge meg inn på nytt i Forum(diskusjon.no)... Dette var ikke slik forleden! :hm:

Vanligvis er det bare å gå over fra bildekritikken tile n tråd og tilbake så finner den deg igjen (men det kan jo også ha sluttet å virke). Det som irriterer meg mest er at "pilene" for å gå til forrige og neste bilde stadig forsvinner. I dag har jeg ikke sett dem i de heltatt.

Lenke til kommentar

Når jeg klikker på "Min konto" eller "Last opp et nytt bilde" kommer jeg til forsiden av BK med "Populære bilder"! Klikker jeg på "Logg ut" står jeg fremdeles innlogget i BK, men logges ut av Forumtrådene......!!

Skal tro om noen på teknisk holder på med noe som ikke er så lurt?? :dremel: :nei2: :hmm:

Endret av smort1
Lenke til kommentar

Dette var da merkelig! Sånn umiddelbart klarte jeg ikke å reprodusere feilen, men skal lete videre. Noen flere enn smort1 som opplever problemet? Kan du prøve følgende i firefox smort1:

- Trykk på den gule firefox-knappen øverst til venstre

- Innstillinger - Personvern - Vis infokapsler

- i 'Søk' skriver du inn 'Akam.no' og trykker enter

- Trykk på knappen 'Slett alle infokapsler'

 

... og klikk på en av linkene på akam.no/bildekritikk. Du skal da være utlogget og problemet bør være løst. La meg få høre hvordan det gikk.

Lenke til kommentar

Dette var da merkelig! Sånn umiddelbart klarte jeg ikke å reprodusere feilen, men skal lete videre. Noen flere enn smort1 som opplever problemet?

 

Ja. Får ikke lastet opp bilder. Uansett om jeg trykker på den nye linken på forsiden eller i nedtrekksmenyen, så havner jeg bare på forsiden av bildekritikken. Har prøvd i IE9, Firefox, Opera og Chrome. Har slettet alle cookies og andre vanlige ting. Denne linken kommer opp; http://www.akam.no/bildekritikk/?login - det gjelder alle de 4 linkene øverst i nedtrekksmenyen ("viktige lenker"). Klikker jeg på linken til forumprofil og kontrollpanel kommer jeg inn som vanlig der. Selv om jeg logger ut, så står jeg fortsatt som innlogget på forsiden av bildekritikken. Dette skjer som sagt i alle 4 browserene jeg har prøvd i...så nå gir jeg opp dette tullet for i dag!

Lenke til kommentar

Dette var da merkelig! Sånn umiddelbart klarte jeg ikke å reprodusere feilen, men skal lete videre. Noen flere enn smort1 som opplever problemet? Kan du prøve følgende i firefox smort1:

- Trykk på den gule firefox-knappen øverst til venstre

- Innstillinger - Personvern - Vis infokapsler

- i 'Søk' skriver du inn 'Akam.no' og trykker enter

- Trykk på knappen 'Slett alle infokapsler'

 

... og klikk på en av linkene på akam.no/bildekritikk. Du skal da være utlogget og problemet bør være løst. La meg få høre hvordan det gikk.

Ser at det er flere enn meg som opplever merkelige ting!

Er borte i hele dag, og sitter kun på "tynnklient" som uansett aldri har funket mot BK, så får ikke sjekket nærmere før i kveld en gang! Skal teste ut det du skriver mht. Firefox da (hvis ikke alt har rettet seg innen det).... :)

Lenke til kommentar

Ved pålogging i kveld var alt OK igjen! Alle "Viktige linker" funker, og det går an å logge seg ut av BK igjen også!

 

Noe annet er hva som egentlig har skjedd med "Mine bilder" under "Min konto" - ser ut som om jeg har mistet kontrollen over en god del av bildene mine-går ikke an å endre/slette lengre! Se innlegget mitt 10.11.12 under "Nytt i bildekritikken"-tråden:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1447823&pid=19879926&st=40entry19879926

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...