Gå til innhold

Bassen blir brent!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har hatt Logitech z623 siden jul og er kjempefornøyd med det. Problemet er at da jeg spilte musikk for noen dager siden, begynte den å lukte skikkelig brent. Prøvde igjen i dag og den lukta like ille etter minuttet. Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke spille så høyt?

Jeg spiller ikke så høyt og har heller ikke hatt på masse bass. Har spilt 5 ganger så høyt før, med full bass og beats audio uten problemer i en time :p Men det var bare den ene gangen for leeenge siden.
  • 4 uker senere...
Skrevet

Så lenge det ikke skurrer så går det fint... alle jeg kjenner med Z623 inkludert meg selv, har det samme "problemet" :p

Så det er "vanlig" med det? Funker fint, men er kanskje ikke brent lukt, men litt rar. Har skrudd av beats audio, men Har begynt å bruke den normalt igjen nå.
  • 3 uker senere...
Skrevet

Ser at det var brent støv lukt.

Varm spole lukter også brent støv så kan være at du har begynt og svidd elementet ditt ;)

Skrevet

Ser at det var brent støv lukt.

Varm spole lukter også brent støv så kan være at du har begynt og svidd elementet ditt ;)

Kommer mild brentlukt om jeg har på lenge, men det er så vidt. Har den fritt i rommet ved siden av vindu så går bra.
Skrevet

Brent spole lukter rart, vanskelig og beskrive :p

Nettop :p Hadde besøk for lenge siden og skulle teste de foran besøket, og etter 20 sec, begynte det å lukye svidd. Perfekt timing :p
Skrevet

Bare pass på litt for til slutt kan "halsen" mellom spolen og overflaten på elementet svi bort ;)

Ja, men at flytta den og jeg har frisk luft rett inn i den fra vindu. Før hadde jeg den i et åpent skap, lengst inni rommet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...