Gå til innhold

Ofte stilte spørsmål om FIFA 13-turneringen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg la ut et bildet som beviser det. men de nektet ! . han gikk videre men ikke jeg

 

du må rapportere kampen selv.. gå inn på dine kamper, trykk på den kampen du spilte, så trykker du på rapporter kampstillingen. om dere ikkje da blir enige må dere sende inn bilde. om du ikkje gjorde det i denne rekkefølgen, som det STÅR i reglemanget, har du ingen grunn til å klage.

Lenke til kommentar

Min motstanderen juksa og gikk videre til neste runde ! - han raporterte en feil resultat der han hadde seier og jeg hadde tap - men det var det motsatt ! - hvordan kan en stor hjemmeside ikke har kontroll over alle kampene som spilles gjennom nettet ! - hvem som helst kan benekte resultatet og jukse enkelt og greit. er så missfornøyd med hele systemet dere har etter jeg spilte min første kamp og tok en lovlig seier. men dere tok en feil avgjørelse uten å sjekke hvem som sa sannheten !!! - håper at det blir en lærepenger for dere !!!

 

Om du har bevis på at motstanderen din har jukset kan du sende mail til [email protected] med link til kamp lobby og da med vedlagte bilder.

 

Mvh HoppeH

Lenke til kommentar

Er det mulig å ta en pause å ikke spille seg helt til finalen på en kveld?

 

I disse turneringene skal vi ikke spille oss videre helt til finalen. Det top 8 som går videre til sluttspillet så det betyr at du må vinne 5 kamper eller komme deg til runde 6 for å kvalifisere deg. Når man har kommet til runde 6 spilles det ikke flere kamper i den aktuelle turneringen.

 

Det vi også kan nevne er at kvalifiseringen skal spilles på en kveld og det er ikke mulig å utsette kamper til dagen etterpå.

 

Håper dette ga deg svar på det du lurer på!

 

Mvh HoppeH

Lenke til kommentar
Er det mulig å ta en pause å ikke spille seg helt til finalen på en kveld?
I disse turneringene skal vi ikke spille oss videre helt til finalen. Det top 8 som går videre til sluttspillet så det betyr at du må vinne 5 kamper eller komme deg til runde 6 for å kvalifisere deg. Når man har kommet til runde 6 spilles det ikke flere kamper i den aktuelle turneringen. Det vi også kan nevne er at kvalifiseringen skal spilles på en kveld og det er ikke mulig å utsette kamper til dagen etterpå.Håper dette ga deg svar på det du lurer på!Mvh HoppeH

 

Takk :)

 

Lenke til kommentar

Min motstanderen juksa og gikk videre til neste runde ! - han raporterte en feil resultat der han hadde seier og jeg hadde tap - men det var det motsatt ! - hvordan kan en stor hjemmeside ikke har kontroll over alle kampene som spilles gjennom nettet ! - hvem som helst kan benekte resultatet og jukse enkelt og greit. er så missfornøyd med hele systemet dere har etter jeg spilte min første kamp og tok en lovlig seier. men dere tok en feil avgjørelse uten å sjekke hvem som sa sannheten !!! - håper at det blir en lærepenger for dere !!!

 

Samme skjedde med meg, siden kampen ble spilt i feil spillmodus og hele navnet hans ikke var på bilde gikk jeg ut -.-( Få et skikkelig bilde og send inn resutatet først er mitt tips)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...