Gå til innhold

Far Cry 3 er ferdig (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Hvordan var det med Far Cry igjen -trenger man å ha spilt de forrige spillene for å klare historien? Er det som Half-Life (der jeg mener man må minst starte på HL2 for å spille EP2...) eller er det nye folk, på nytt sted? :D

 

Fra den korte artikkelen: "Handlingen er imidlertid helt ny, og det samme er figurene og miljøene i spillet."

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er vel en random unge som er på ferie med noen venner på en øy. I eneren (og Instinct-greiene), var du vel Jack Carver(?), og gjør som fyren på walkie talkien sier. I toeren er du en av 3-4 folk og er i pakkis for å knerte "The Jackal".

 

Trooor jeg. Har bare runnet Instincts på Xbox, likte ikke det på PC så mye (OP AI), og 2ern var ræva.

Lenke til kommentar

Min største bekymring når det kommer til dette spillet er grafikkforskjellene i forhold til PC og konsoll. Grafikken på dagens konsoller er rett og slett veldig utdatert. Fra starten av handlet Crysis og Far Cry spillene mye om den fantastiske grafikken, ihvertfall på PC. Jeg husker det var en stor skuffelse å bla opp Crysis på Xbox 360 etter å ha prøvd det på PC lenge det kom til konsoll.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...