Gå til innhold

[Løst] Forskjell på W8 og W8 pro?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du trenger ikke win8 nei. Opggraderte fra win7 til denne for 249. Synes det var en ganske så bra pris for OSet. Husk dette er en oppgradeings cd du laster ned og brenner ut selv, keyen kommer via mail.

Er noe usikker på om du kan "jukse" litt og få til en clean install fra denne cd/dvd`en.

Lenke til kommentar

Du trenger ikke win8 nei. Opggraderte fra win7 til denne for 249. Synes det var en ganske så bra pris for OSet. Husk dette er en oppgradeings cd du laster ned og brenner ut selv, keyen kommer via mail.

Er noe usikker på om du kan "jukse" litt og få til en clean install fra denne cd/dvd`en.

Hvor lang tid vil det ta å brenne W8?

Lenke til kommentar

Synes å huske at den isoen var 2-3 Gigabyte. Brennehastighet er avhengig av dvd brenneren din. Men burde normalt ikke ta mer en max 10 minutter.

Har du et nettsted jeg kan kjøpe en CD? Så at jeg kan kjøpe en windows DVD på Windows Upgrade Assisant, men hvor lang tid tar det før jeg får den?

Lenke til kommentar

Windows upgrade assistant laster jo ned image filen for win8 pro upgrade cden, denne brenner du ut, windows nøkkelen/ seriell koden sender dem til deg på mailen du oppgir når du bestiller windows.

Upgrade asisstant programmer sjekker først om programmene dine er kompatible , gir deg deretter et valg om den innstallasjon kan oppgraderes med innstallerte programmer i behold eller om den kun kan ta vare på dine personlige filer mens programmene blir "slettet". Når det valget er gjort får du mulighet til å laste ned en iso fil og brenne ut denne. Noter ned nøkkelen du fikk på mail og kjør upgrade cden fra cdrommen. Resten selvforklarende.

 

 

Widnwos upgrade assistant/ kjøp av windows gjør du her

 

http://windows.microsoft.com/nb-no/windows/buy?ocid=GA8_O_MSCOM_Prog_FPP_Null_Null

Lenke til kommentar

Windows upgrade assistant laster jo ned image filen for win8 pro upgrade cden, denne brenner du ut, windows nøkkelen/ seriell koden sender dem til deg på mailen du oppgir når du bestiller windows.

Upgrade asisstant programmer sjekker først om programmene dine er kompatible , gir deg deretter et valg om den innstallasjon kan oppgraderes med innstallerte programmer i behold eller om den kun kan ta vare på dine personlige filer mens programmene blir "slettet". Når det valget er gjort får du mulighet til å laste ned en iso fil og brenne ut denne. Noter ned nøkkelen du fikk på mail og kjør upgrade cden fra cdrommen. Resten selvforklarende.

 

 

Widnwos upgrade assistant/ kjøp av windows gjør du her

 

http://windows.micro...g_FPP_Null_Null

Tror du er får til å installere W8 gjennom en USB?

Lenke til kommentar

Oppgraderingsassistenten kan også hjelpe deg med dette!

 

post-4862-0-50358100-1351803426_thumb.png

 

Det var slik jeg installerte Windows 8 Pro. Jeg laget også ISO for backup...

 

Deretter må du få maskina til å starte fra USB. På min maskin trykker jeg F12 i oppstarten for å få opp boot-menyen.

Endret av Pey'J
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...