Gå til innhold

Er du landets beste FIFA 13-spiller?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mindre enn en time til vi skulle komme innpå og jeg har ennda ikke fått svar på min melding:

 

Jeg skal spille i pulje 1 og er ikke helt sikker på hvordan dette funker..? Og får ikke til å legge til psn brukeren på info, når jeg jeg oppdaterer så registrerer den ikke..

 

Rask dere litt begynner å bli nervøs, mitt psn navn er lundepro97 btw

 

Mindre enn en time til vi skulle komme innpå og jeg har ennda ikke fått svar på min melding:

 

Jeg skal spille i pulje 1 og er ikke helt sikker på hvordan dette funker..? Og får ikke til å legge til psn brukeren på info, når jeg jeg oppdaterer så registrerer den ikke..

 

Rask dere litt begynner å bli nervøs, mitt psn navn er lundepro97 btw

Lenke til kommentar

Mindre enn en time til vi skulle komme innpå og jeg har ennda ikke fått svar på min melding:

 

Jeg skal spille i pulje 1 og er ikke helt sikker på hvordan dette funker..? Og får ikke til å legge til psn brukeren på info, når jeg jeg oppdaterer så registrerer den ikke..

 

Rask dere litt begynner å bli nervøs, mitt psn navn er lundepro97 btw

Lenke til kommentar

Hei,

 

Jeg er påmeldt men grunnet jeg jobber kveldsskift (er på jobb fra nå til midnatt) så kan jeg ikke spille kampene mine klokken 8 denne uken. Grunnet dette kan jeg heller ikke logge meg på IRC... Jeg vil gjerne allikevel være med i turneringen og håper det er mulighet for litt fleksibilitet i når man kan spille kampene. Om ikke må jeg trekke meg. Finner forresten ikke navnet mitt på deltagerlisten, selv om jeg er deltager.

 

Håper dere kan svare på dette. Min påmeldingskonto er [email protected]. Vet ikke om det er lagret noe brukernavn for meg ellers.

Endret av Driblus
Lenke til kommentar

hva skjer dersom man skal reise i noen dagen (8-10 nov)? går det ann så søke om å bli plassert i en av puljene som ikke kræsjer på disse dagene?

 

Dersom det ikke passer å spille i den puljen du blir satt opp i, kan du registrere deg på nytt i del 2 av turneringen.

 

Jeg har meldt meg på turneringen, men står ikke på listen med deltagere?

Hva skyldes dette?

 

Det er kun 256 av nesten 4000 deltakere som skal spille i kveld. De andre blir fordelt inn i 15 andre puljer i ukene som kommer. Vi kommer tilbake med trekning og informasjon om hvordan vi gjennomfører de neste puljene så snart vi har gjennomført den første.

 

De som er med på turneringa idag hva skal vi gå på når vi spiller fifa?

 

Vi har laget en videoguide som viser hvordan du inviterer motstanderen din inne i spillet. Sjekk den ut her.

 

Hvordan laster vi opp bilder ?. Skjønte ikke det di mente med laste opp rett fra den aktuelle kampsiden. Ver så snill trenger svar ;)

 

Dette gjør du inne på kampsiden som er satt opp for deg og din motstander: http://www.gamerspar...minside/kamper/

 

hvordan ''sjekker du inn'' ?

 

Det skal være en «Sjekk inn»-knapp her nå: http://www.gamerspar...lifisering/876/

 

Hvor får jeg greie på hvem jeg møter i første kamp?

 

Under «Min side» og fanen «Kamper»: http://www.gamerspar...minside/kamper/

 

Er det mulig å flytte meg til en annen kvalik kamp? Har ingen mulighet til å spille idag :(

 

Nei, da må du melde deg opp på del 2 av turneringen.

 

Hei! når dere sier at vi gir lyd fra oss, ossen gjør vi det??

 

Det skal være en «Sjekk inn»-knapp her nå: http://www.gamerspar...lifisering/876/

 

Jeg skal spille i pulje 1 og er ikke helt sikker på hvordan dette funker..? Og får ikke til å legge til psn brukeren på info, når jeg jeg oppdaterer så registrerer den ikke

 

Hvilken nettleser har du? Har du aktivert javascript?

 

Meldte meg til del 1, men står ikke på listen som deltager? Hva skjer?

 

Det er kun 256 av nesten 4000 deltakere som skal spille i kveld. De andre blir fordelt inn i 15 andre puljer i ukene som kommer. Vi kommer tilbake med trekning og informasjon om hvordan vi gjennomfører de neste puljene så snart vi har gjennomført den første.

 

Du, jeg har fått en e-post om at jeg skal spille første kvalifiseringsrunde. Men jeg ser ikke navnet mitt på den lista over de 256 spillerne. Jeg heter på gp: Jhaasen. Eposten er [email protected]

Hvorfor er ikke jeg der da?

 

Vi sendte dessverre e-posten til mange flere enn de som skulle spille. Dette beklager vi. Du blir trukket ut til å delta i en av de senere puljene, og får informasjon om dette på e-post.

Endret av TST
Lenke til kommentar

Det er kun 256 av nesten 4000 deltakere som skal spille i første pulje i kveld. De andre som allerede er påmeldt, inkludert deg, blir fordelt inn i 15 andre puljer i ukene som kommer hvis man ikke gjør noe. Vi kommer tilbake med trekning og informasjon om hvordan vi gjennomfører de neste puljene så snart vi har gjennomført den første.

 

Poenget med ventelisten er å sørge for at det blir færrest mulig walkovers, og samtidig gi de som allerede har meldt seg på mulighet til å fylle plassen til en som ikke kunne spille i dag.

Endret av TST
Lenke til kommentar

Eg fikk mail at eg skulle spille i dag, men når eg skulle sjekke inn så sto ikke navnet mitt oppført blant de som skulle spille i dag. Det sto at turneringa var dessverre full og at eg måtte melde meg inn på ei venteliste, hvorfor?

 

Eg ser det er flere som har dette problemet.

Lenke til kommentar

Det ble som nevnt sendt ut feil e-post til samtlige deltakere i går kveld. Kort tid etterpå ble den riktige mailen sendt ut, med info om at det kun er de som fikk mail klokken 23:15 mandag kveld som faktisk skulle spille i dag. Dersom brukernavnet ditt ikke var oppført i dag, så var du heller ikke trukket ut til å spille i dag.

 

Vi beklager igjen denne hendelsen. Det har skapt unødvendige misforståelser.

Endret av TST
Lenke til kommentar

Det ble som nevnt sendt ut feil e-post til samtlige deltakere i går kveld. Kort tid etterpå ble den riktige mailen sendt ut, med info om at det kun er de som fikk mail klokken 23:15 mandag kveld som faktisk skulle spille i dag. Dersom brukernavnet ditt ikke var oppført i dag, så var du heller ikke trukket ut til å spille i dag.

 

Vi beklager igjen denne hendelsen. Det har skapt unødvendige misforståelser.

 

Da så, takk for svar. Men et annet spørsmål. Eg har hatt litt problem med nettet noen ganger, der det har vore endel lagging når eg spiller online. Det går som regel bra, men vist det skulle skje at det lagget en del, hva skal eg gjøre da? Får vi mulighet til å starte kampen på nytt?

Endret av pLarsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...