Gå til innhold

Er du landets beste FIFA 13-spiller?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor mange kamper må man spill for å komme til finalen helt teoretisk?

Rundt 14 kamper tenker jeg.

 

Hva om man ikke kan spille det tidspunktet man blir satt opp på?

Da får du én ny sjanse til å kvalifisere deg gjennom del to av turneringen: http://www.gamersparadise.no/turnering/norges-storste-turnering-i-fifa-13-del-2/891/

 

Velger vi lag selv? Hva skjer hvis vi ikke kan spille kl 8? Avtaler vi tidspunkt selv?

Ja, du velger selv hvilket lag du vil spille med.

 

skal jeg spille viss jeg har fått e-post ? jeg tror ikke jeg er på listen der de 200 å noe e påmeldt

Sjekk her dersom du er i tvil om du skal spille i kveld: http://www.gamersparadise.no/turnering/norges-storste-turnering-i-fifa-13-forste-kvalifisering/876/deltakere/

 

De resterende puljene trekkes og nye datoer spikres så snart vi vet hvor mye jobb det var med denne første.

 

skal jeg spille hvis jeg fikk epost 23.13?

Se svar over.

Lenke til kommentar

Suksess i fjor

I fjor deltok mer enn 8500 FIFA 12-spillere og ble med det norges største interaktive konkurranse.

 

Og i år er det bare 256 folk i 2 bulker?

Nei, det er over 4000 påmeldte så langt. Det er 16 puljer med inntil 256 spillere i hver i del 1 av turneringen. Alle får en ny sjanse dersom de ryker ut eller datoene ikke passer. Sjanse nummer to kaller vi del 2 av turneringen.

Lenke til kommentar

Nei, det er over 4000 påmeldte så langt. Det er 16 puljer med inntil 256 spillere i hver i del 1 av turneringen. Alle får en ny sjanse dersom de ryker ut eller datoene ikke passer. Sjanse nummer to kaller vi del 2 av turneringen.

 

Okei så da er det bare å vente til det er min tur å spille :-)

Lenke til kommentar

Jeg skal ikke spille i dag, selv om jeg fikk mail.. Det klarte jeg å forstå. Men jeg reiser denne fredagen til denne søndagen. Kan jeg ikke være med da?

Må man spille kamp hver dag?

Det kan bli kamper hver kveld fordi vi deler opp i mange puljer, men i begynnelsen kan det gå lang tid mellom hver kveld du må spille. Dersom det ikke passer for deg den kvelden du er satt opp, så kan du melde deg opp på nytt i del 2 av turneringen.

 

Hvorfor er ikke jeg meldt på?

Det kan vi ikke svare på. Prøv gjerne å melde deg opp på nytt i del 2.

 

Hvorfor er ikke jeg skrevet opp?

Jeg heter Lovisa94 og fikk mail.

Navnet mitt står ikke der.

Som beskrevet på e-post sendte vi feil e-post til alle der vi egentlig bare skulle sende en informasjonsmelding. Dersom du ikke er listet opp til å spille i kveld, så skal du heller ikke spille i kveld. Vi kommer som sagt tilbake med trekning og datoer for de resterende puljene i morgen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...