Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Read Disk error - ctrl+alt+delete to reebot


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Fikk ett sjokk når jeg kom tilbake fra min lille ferie og skulle starte datamaskinen min, fikk med en gang "Read disk Error" og fikk dermed ikke startet maskinen som vanlig.

 

har søkt litt på google for å prøve å finne problemet, men finner ingen som har det riktige svaret.

 

Jeg kommer meg ikke til "logg inn" screenen, det lengste jeg har kommet er til windows oppstart bilde(rett før logg inn) og da blir det blue screen og slår seg av.

 

Jeg ser at filene mine er fortsatt i hardisken via recovery tool, men recovery tool finner ingen feil.

 

Det fungerer ikke å starte i safe mode heller, kommer like langt som vanlig oppstart det.

 

 

Windows 7 Home premium, corsair SSD disk som er kjøpt for litt over 1 månde siden.

 

Noen som vet hva jeg kan gjøre?

Er ikke noen data ekspert, så prøv å forklar enkelt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Fikk ett sjokk når jeg kom tilbake fra min lille ferie og skulle starte datamaskinen min, fikk med en gang "Read disk Error" og fikk dermed ikke startet maskinen som vanlig.

 

har søkt litt på google for å prøve å finne problemet, men finner ingen som har det riktige svaret.

 

Jeg kommer meg ikke til "logg inn" screenen, det lengste jeg har kommet er til windows oppstart bilde(rett før logg inn) og da blir det blue screen og slår seg av.

 

Jeg ser at filene mine er fortsatt i hardisken via recovery tool, men recovery tool finner ingen feil.

 

Det fungerer ikke å starte i safe mode heller, kommer like langt som vanlig oppstart det.

 

 

Windows 7 Home premium, corsair SSD disk som er kjøpt for litt over 1 månde siden.

 

Noen som vet hva jeg kan gjøre?

Er ikke noen data ekspert, så prøv å forklar enkelt.

 

 

Enkelt og greit, fikk samme problem på min pc. feilsøkte litt. harddisken var ødelagt, skiftet den ut med en ny harddisk å alt fungerte! :)

 

Reklamer vis den er ødelagt, evt ring dit hvor du kjøpte den å forklar hva som har skjedd :) ta kontakt me corsair, de har den beste kundesupporten. Corsair anbefaler at du tar kontakt med dem istedenfor butikk. Corsair Support

Endret av Jarle.M
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...