Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er det som er så ekkelt med mensen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Det var utenkelig å ha sex under mensen før jeg møtte kjæresten for ett år siden.. Verste av alt at han sier selv at han klarer ikke å se blod, og å få den på tissen gjør han kvalm og svimmel.. Men å avstå fra sex det klarer han ikke :D

 

Så vi praktiserer det slik : Jeg ( vi ) dusjer , også skyller godt inni sjeden, og bruker en tampon av str mini eller normal under akten... Tråden ? Jo, den skal inne der den også :)

 

Tamponen forstyrrer egentlig ingen av oss, bruker litt glidemiddel og den kommer ut av seg selv etter noen timer. :)

Lenke til kommentar

Det var utenkelig å ha sex under mensen før jeg møtte kjæresten for ett år siden.. Verste av alt at han sier selv at han klarer ikke å se blod, og å få den på tissen gjør han kvalm og svimmel.. Men å avstå fra sex det klarer han ikke :D

 

Så vi praktiserer det slik : Jeg ( vi ) dusjer , også skyller godt inni sjeden, og bruker en tampon av str mini eller normal under akten... Tråden ? Jo, den skal inne der den også :)

 

Tamponen forstyrrer egentlig ingen av oss, bruker litt glidemiddel og den kommer ut av seg selv etter noen timer. :)

 

 

Tror ikke det er å anbefale for andre. Folk havner på legevakten på grunn av at de har glemt å dra ut tråden først eller at den har ryket..

 

TSS er også en reel fare hvis man ikke får den ut tidsnok.

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Tror ikke det er å anbefale for andre. Folk havner på legevakten på grunn av at de har glemt å dra ut tråden først eller at den har ryket..

 

TSS er også en reel fare hvis man ikke får den ut tidsnok.

 

Jeg kan ikke huske at jeg har anbefalt det til noen, men delte min personlig erfaring.

 

Å glemme den inn kan man gjøre uansett ( som er for meg litt ubegripelig at det kan skje men men... ) .

 

Og tampon har en tendens til å skli ut av seg selv når den er blitt fyllt og er "tung" .

Jeg bruker ikke tampon de siste 2 dagene i mensen , ser liksom ikke vitsen med det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg er jente. En eks tålte ikke blod, jeg var typ 16-17 år og hadde mensen... Så fikk han litt mens på penis, og lå rett ut på badegulvet, holdt på å svime av og brakk seg flere ganger. Jeg visste at han var litt engstelig i forhold til blod, sprøyter og sånt, men akkurat da trodde jeg han fjollet noe voldsomt. Noe han ikke gjorde, da han faktisk spøy. Værste pysa jeg har vært bort i noen sinne.

 

Mannen min nå derimot er en real tøffing :)

Lenke til kommentar

Det var utenkelig å ha sex under mensen før jeg møtte kjæresten for ett år siden.. Verste av alt at han sier selv at han klarer ikke å se blod, og å få den på tissen gjør han kvalm og svimmel.. Men å avstå fra sex det klarer han ikke :D

 

Så vi praktiserer det slik : Jeg ( vi ) dusjer , også skyller godt inni sjeden, og bruker en tampon av str mini eller normal under akten... Tråden ? Jo, den skal inne der den også :)

 

Tamponen forstyrrer egentlig ingen av oss, bruker litt glidemiddel og den kommer ut av seg selv etter noen timer. :)

 

Er du seriøs? Jeg er ingen lege så jeg skal ikke uttale meg, men det høres ikke ut sunt for underlivet.. Tenker typ hvis han er 17-19 cm ved ereksjon hvor langt opp den tampongen faktisk blir presset... Hva med å bruke en kondom og la han lukke øynene da du tar den av? Så slipper han se blod og få det på penis!

Lenke til kommentar

Mensen blod har aldri gjort meg noe.... Det er jo bare å vaske av igjen det....

 

Det merkelige er at jeg er mye mer pågående til å ha sex med kona når hun har mensen, av en eller annen grunn.... Mulig hun utskiller en lukt eller noe som gjør meg mer mottagelig og lysten da, jeg vet ikke...

 

Angående det å ha noe oppi skjeden er ikke så farlig... Selv bruker min kone og jeg ofte å leke oss litt med vagina kuler (de med ganske store pigger på...) og hun har dem i vaginaen mens jeg knuller henne, noe som faktisk er ganske godt for meg også selv om det "stikker" litt når jeg bunner henne (og jeg har 19 centimeter å dytte dem inn med...) . Noen ganger flytter de seg til siden også og skraper opp og ned på skaftet og det er som regel meget opphissende for oss begge.... Aldri noe problemer å få dem ut igjen da, men da er jo seden som regel glide middelet også.. Det er som regel jeg som pirker dem ut igjen da jeg har lengre fingre, så det har gått veldig bra hittil.... :)

 

Greit at dere har funnet en måte å ordne dere på :) Noen tåler ikke blod i det hele tatt, sånn er det bare... En av mine største kompiser, en diger branne på gode to meter, går rett i bakken han om han ser et lite snitt i fingeren på andre med bittelittegrann blod... Helt merkelig, men han kjenner bare det svømme i hodet sier han før det svartner sier han... og så er det bare for oss å få tak i ham før han dratter i bakken så han ikke skader seg... Merkelig fenomen... Personlig har jeg reagerer jeg overhodet ikke på blod selv om det drypper av kutt stedet... Så vi er forskjellige, rett og slett...

 

Men spenstig av typen din at han til tross for dette fremdeles vil ha sex med deg under mensen da :)

Lenke til kommentar

Det er ikke bare du som blir kåtere. Når man har mensen så er det veldig vanlig med ekstremt følsomme bryster, nippler, klitoris og kjønnslepper. Det er som naturens syke spøk.

He he. "syke spøk faktisk :)

 

Tipper at det har noe med at kvinner faktisk ønsker å beholde mannen også gjennom mensen perioden også at det er slik... Mennesker er faktisk et av svert få dyr med skult eggløsning og en kan jo lure på hvorfor vi utviklet det... Kanskje det var for å få beholde mannen og hans ressurser selv i peroidene der det ikke kan bli barn også? Og mensen perioden er et produkt av dette? De fleste menn har faktisk ikke PEILING på når kvinner kan bli på vei, til tross for at tegnene er veldig tydelige for de som vet hva de skal se etter. Og under mensen er jo den tryggeste perioden av dem alle, for da er det umulig for en kvinne å bli på vei....

Lenke til kommentar

Mensen blod har aldri gjort meg noe.... Det er jo bare å vaske av igjen det....

 

Det merkelige er at jeg er mye mer pågående til å ha sex med kona når hun har mensen, av en eller annen grunn.... Mulig hun utskiller en lukt eller noe som gjør meg mer mottagelig og lysten da, jeg vet ikke...

Du får spille sangen skjeta ondebrok neste gang du puffer kona di når hu blør. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-278404

Hei

 

Damen min får innimellom mensen, som de aller fleste andre jenter. Jeg vet ikke om hun blør mer eller mindre enn andre, men det kommer litt sporadisk pga. p-sprøyte, så det kan være mindre enn normalt. Uansett, poenget er at for oss er ikke dette så veldig ekkelt. Å ende opp med litt blod på penis er mildt sagt verdt kosen for oss i hvertfall! :) Det er selvsagt ikke snakk om å smake eller få noe i munnen (selv om oralsex går fint, man tar jo ikke tungen inn i skjeden), men kun litt blod på huden.

 

Spørsmålet mitt er om folk, spesielt folk som har erfaring med det, virkelig synes mensen er så ekkelt som mange skal ha det til (og at jeg og kjæresten har unormalt lite problemer med det), eller om dette bare er en myte, eller den populære meningen å ha, at mensen er ekkelt.? Anonym poster: d7733a0b2d8a0687fd50df0a9ea0a958

 

 

Kan ha sex med mensen, men KUN de siste dagene av menstuasjonen - siden jeg blør mindre da. Har heldigvis mensen sjeldent, siden jeg hopper i blant da jeg bruker p-piller. Blir vi desperate og jeg blør en del, kan vi ha sex med tampong - selv om ikke det er det best jeg vet ;) Vi jenter (hvertfall ikke jeg), føler oss ikke spesielt sexy med masse blod og blodklumper i sjeden. Det synes jeg kan bli litt ekkelt og grisete.

Endret av medlem-278404
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...