Gå til innhold

[Løst] Stasjonær Gaming-PC Komplett 10K - sjekk før bestilling


Anbefalte innlegg

Gjest PingPangbv

Altså, de nyere flatskjermene til PC, er det store forskjeller mellom dem (f. eks. BENQ som Stiano519 viste til) og den typen som jeg har (Samsung gh20ws) mtp grafikk? Lønner deg seg, når man kjøper ny stasjonær, å kjøpe skjerm for å få maksimal gamingopplevelse?

 

EDIT: Skjermnavn

 

Du vil antageligvis få skarpere farger og bedre kontrastforhold som gjør at du vil få et mer korrekt bilde gjengitt på skjermen. Har en kompis av meg som jeg ofte spiller Battlefield 3 med. Han kjører et gtx 660ti med en 3570k og har ingen framerate-problemer, men skjermen hans er gammel og har dårlig kontrastforhold slik at når han går inn i mørke bygninger eller mørke områder så blir det veldig vanskelig for han å se en fiende som sitter i et mørkt hjørne for eksempel. Dette ødelegger selvsagt litt av spillgelden.

 

Så hvis du har råd så mener jeg at det er bare å kjøre på siden det er et så godt tilbud også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså, de nyere flatskjermene til PC, er det store forskjeller mellom dem (f. eks. BENQ som Stiano519 viste til) og den typen som jeg har (Samsung gh20ws) mtp grafikk? Lønner deg seg, når man kjøper ny stasjonær, å kjøpe skjerm for å få maksimal gamingopplevelse?

 

EDIT: Skjermnavn

 

Du vil antageligvis få skarpere farger og bedre kontrastforhold som gjør at du vil få et mer korrekt bilde gjengitt på skjermen. Har en kompis av meg som jeg ofte spiller Battlefield 3 med. Han kjører et gtx 660ti med en 3570k og har ingen framerate-problemer, men skjermen hans er gammel og har dårlig kontrastforhold slik at når han går inn i mørke bygninger eller mørke områder så blir det veldig vanskelig for han å se en fiende som sitter i et mørkt hjørne for eksempel. Dette ødelegger selvsagt litt av spillgelden.

 

Så hvis du har råd så mener jeg at det er bare å kjøre på siden det er et så godt tilbud også.

Nettopp, det var det jeg lurte på :) Da slenger jeg på den skjermen som ble anbefalt - BenQ 24" LED GL2450HM. Jeg vil jo ikke at skjermen skal få meg til å tro at PCen er dårligere enn det den egentlig er!

 

Tusen takk for rask og utrolig bra hjelp! Da har jeg kommet i mål :)

Lenke til kommentar

XFX-forsyningen er produsert av Seasonic, akkurat som Silver Poweren er. Så det er ingen dårlig PSU, om det var derfor det ble oppfordret til bytte. Om det var snakk om kapasiteten, så kan den greit håndtere det oppsettet, men med overklokking og SLI så kan 550W godt bli litt snaut.

 

 

Trudde det var XXX versjonen som var produsert av Seasonic eg ?

 

Litt sent svar, men alle XFX sine forsyninger er produsert av Seasonic.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 3 måneder senere...

Haha skjønner ikke hvorfor du bruker 11k på en så middels gaming pc når du kan legge på 1k og få en mye MYE bedre konfigurerings pc på komplett!

 

Dette er mitt setup som jeg skal ha men jeg lurer på en ting, om dette kan dra battlefield3 og crysis 3 på full graffik uten noe lag!?

 

 

Varenr.:779815

AMD's 2 Games for Free (Voucher)

Støtsikker PC-eske

Corsair Carbide 300R Midi Tower OEM

Silver Power SP-S850 850W PSU

Intel® Core i7-2700K Processor

Intel® High Performance Liquid Cooling

ASUS P8Z77-V PRO, Socket-1155

Kingston DDR3 HyperX blu 1600MHz 16GB

ASUS GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA

Seagate Barracuda® 1TB

WD AV-GP 1TB

Lite-On Blu-Ray Writer iHBS112

ROCCAT Isku Illuminated Gaming Keyboard

Acer 24" LED G246HLBbid

Skjermkabel HDMI-DVI M/M 5 m

ASUS ROG Xonar Phoebus

Logitech OEM S-120 2.0 høyttaler

ASUS PCE-N53 11n N600 PCI-E Adapter

MS ROYALTY Win 8 Nordic

MS COA Win 8 Nordic

Garanti 3 år - Sende inn

 

 

Lenke til kommentar

Haha skjønner ikke hvorfor du bruker 11k på en så middels gaming pc når du kan legge på 1k og få en mye MYE bedre konfigurerings pc på komplett!

 

Dette er mitt setup som jeg skal ha men jeg lurer på en ting, om dette kan dra battlefield3 og crysis 3 på full graffik uten noe lag!?

 

 

Varenr.:779815

AMD's 2 Games for Free (Voucher)

Støtsikker PC-eske

Corsair Carbide 300R Midi Tower OEM

Silver Power SP-S850 850W PSU

Intel® Core i7-2700K Professor

Intel® High Performance Liquid Cooling

ASUS P8Z77-V PRO, Socket-1155

Kingston DDR3 HyperX blu 1600MHz 16GB

ASUS GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA

Seagate Barracuda® 1TB

WD AV-GP 1TB

Lite-On Blu-Ray Writer iHBS112

ROCCAT Isku Illuminated Gaming Keyboard

Acer 24" LED G246HLBbid

Skjermkabel HDMI-DVI M/M 5 m

ASUS ROG Xonar Phoebus

Logitech OEM S-120 2.0 høyttaler

ASUS PCE-N53 11n N600 PCI-E Adapter

MS ROYALTY Win 8 Nordic

MS COA Win 8 Nordic

Garanti 3 år - Sende inn

Den pc-en klarer ikke å kjøre Crysis 3 på full grafikk. Crysis 3 krever veldig mye, men battlefield 3 kan den kjøre med ca.45 - 70 fps på ultra. Jeg personelig ville ha tat 2 gtx 650 ti boost istedenfor en gtx 670. Gtx 650 boostene kjører BF3 med ca. 65 - 80 fps og de kister nesten det samme ( de er litt billigere )
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...