Gå til innhold

Guide: Den ultimate HDMI-guiden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

..uvesentlig? Kan se bort i fra..? Ikke betydelig? Ubetydelig? Finnes flere norske ord her..

 

Og ja - det er en god grunn til at forskjellen på dyre og billige hdmi-kabler ikke finnes. Det er at minstemålet for AT KABELEN SKAL KUNNE SELGES SOM HDMI-KABEL må være oppfylt, samme hvor kabelen er laget. Du kan ikke selge en hdmi-kabel som støtter standarden "litt". Slik fungerer det ikke. Da er det ikke en hdmi-kabel, sertifisert for slik og slik standard-versjon. Men mer viktig - da bærer den ikke signalet, og virker ikke i det hele tatt.

 

Så i praksis er hver eneste kabel du kan kjøpe nå (1.3 eller senere) nødt til å virke på stort sett det som er av enheter.

 

Men det der er vel litt for enkelt til å skrive en kort og dårlig skrevet artikkel om, da skjønner jeg.

Lenke til kommentar

Kjøp en billig, så prøver du en dyrere! Da merker du godt forskjellen! :) Kjøpte en billig kabel på expert (typen 300kr-ish), byttet senere til en kabel til 1000kr fra Monster. Med masse fine garantier, der jeg får byttet kabelen i en ny og bedre om jeg måtte trenge det i framtiden! :) Da er egentlig ikke 1000kr så dyrt! :p

Lenke til kommentar

Kjøp en billig, så prøver du en dyrere! Da merker du godt forskjellen! :) Kjøpte en billig kabel på expert (typen 300kr-ish), byttet senere til en kabel til 1000kr fra Monster. Med masse fine garantier, der jeg får byttet kabelen i en ny og bedre om jeg måtte trenge det i framtiden! :) Da er egentlig ikke 1000kr så dyrt! :p

Hvilke forskjeller merket du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...