Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hehe, buksen passer perfekt for min stil. Jeg er jo ikke mere enn 16 år heller så jeg syns den buksen er kul. Det er ikke så mye surr på buksen. Er kun skriften på rompa.

Når ble det sammenheng mellom alder og smak?

Uansett, jeg syns det blir for mye surr, liker mye bedre vanlige, cleane bukser uten skrift på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble litt dårlig formulert, men er ikke den typen som går med helt cleane bukser som kan være kjedelig, så liker jeg også å gå i baggy bukser.

Skrevet
Homme,

Du må slutte med caps. Jeg klarer ikke å forbinde det med annet enn "wiggas" og harry rappere.

Og for å være ærlig så han ikke veldig bra ut med capsen heller. No offence.

Skrevet
Homme,

Du må slutte med caps. Jeg klarer ikke å forbinde det med annet enn "wiggas" og harry rappere.

Og for å være ærlig så han ikke veldig bra ut med capsen heller. No offence.

Synes nå i grunn at det var skoene som var verst, men mulig jeg ikke ser capsen godt nok.

Skrevet

Preppy er kjedelig, kombinasjon preppy vs streetwear er mye heitere.

Og artig å se hvor forskjellige kommentarer man får på et såpass enkelt og kjedelig antrekk fra forum til forum =D

Skrevet
Den er jeg enig i.. Men det var capsen reagerte jeg på. Noen passer ikke til caps, mens noen passer.

Jeg er utrolig heit med caps, kommer bare ikke så godt frem på bilde ;)

Skrevet
For å bruke sånne capser må man ha en baggete stil, ellers funker det ikke ;)

Akkurat det synes jeg ikke. Se på The Cool Kids. Man finner mange som ikke har en alt for baggy stil, men som passer caps godt likevel. Når det er sagt har det ingenting å gjøre med at stilen til Homme ikke er baggy eller ikke, jeg mener bare at han kler en mer preppy stil, og at han ikke har klart å blande en preppy og hip-hop-aktig stil på en god nok måte. Bare litt konstruktiv kritikk. Og det er jo alltid bra. :)

Skrevet

Jeg slenger meg på i rekken av de som syns Homme faktisk klarer å blande preppy og hip-hop.

Gjør antrekket litt mer spennende enn bare en hvit bukse, en v-hals/polo og noen pene sko.

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Jeg har heller ikke sansen for college-gensere, og tror ikke jeg har gått i det siden ungdomskolen.

Trodde det var på vei ut.

Endret av twisted_
Skrevet
Ralph Lauren: Forskjellen på en grå genser hvor det står UCL og en grå genser hvor det står f.eks New Haven?

Fasongen, fiten osv. Men fair enough, har har jeg ingen argumenter å komme med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...