Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk veldig chav-følelsen jeg også, når jeg så det antrekket. Skjorten så ikke akkurat pen ut, og at shortsen er trukket godt under bakdelen supplerer førsteinntrykket på en ganske negatv måte. I tillegg: Abercrombie & Fitch blandet med Burberry? Skjortekragen trukket opp og pulesveis?

 

Veldig mislykket, beklager.

Lenke til kommentar

Aha, merkelig at jeg ikke fant den i dag. Er intet must, men likevel, den var fin.

 

Kjøpte meg en del klær i dag, to piquéer (Ralph Lauren, begge to sorte, men den ene med større logo i limited edition (Wimbledon) og den andre med lilla logo), en Gant shorts som beskrevet i en annen tråd, og to boxere (EA og D&G), pluss noe mer. Er fortsatt på utkikk etter sandaler (fant fint lite på en halv time på S&S) og noen basisplagg, Filippa K og Tiger skal visstnok være bra på det feltet.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Dagens antrekk:

 

Skjorte: Philosophy Blues Original (Skjorten har en kinakrage, knapper til mellom mellomgulvet og navelen, den blir bredere ettersom den går nedover). Pilo Kristiansand

 

Er Pilo en butikk i Kristiansand? Googlet, men fant ingen hjemmeside. Kunne tenkt meg en sånn skjorte, men da måtte jeg nok isåfall fått sendt den til Østfold.

 

Beste herreantrekk, samlet, i tråden.

Lenke til kommentar

marlboro,

Jeg velger å utfordre deg til å poste et bilde, "if you show yours, ill show mine" :p

 

bebeluv,

Takk for det :) Jeg har ikke sett den beige, kanskje de ikke selger den på strømmen/lillestrøm?

Kan heller ikke se for meg at de selger den i kr.sand, siden de strengt tatt tar inn utrolig mye stygt.

 

Edit: Fikk skryt på vors fra begge kjønn i dag :w00t: *skryte skryte*

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...