Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
takker og bukker for feedback++

 

hadde likt å sett flere forskjellige stiler/antrekk osv tho, oppfordrer flere til å poste :)

 

Ikke ta den kritikken du får til deg her på dette forumet, fortsett med samme stil! Vet ikke om du har fått mye possitivt eller negativt, men regner med mye negativt siden jeg kler meg likt og folka går jo bananas!

 

men jeg har tenkt til å poste noen bilder snart ;) Hvor har du kjøpt de skoene btw? er dette riktig sted å spørre :p

Lenke til kommentar

konstruktiv kritikk i dine øyne ja, men dere har et skrudd syn på hva som er bra stil og hva som ser bra ut. Jeg ville heller dødd en pinefull død en å gå kledd som f.eks homme!

 

Det med hullete bukser, det er jo ikke den stilen jeg kjører (hullete bukse-stilen) Men noen av buksene er hullete!

Endret av Nektard
Lenke til kommentar

Nektard,

Skrudd og skrudd. Jeg klarer da og matche og føre en gjennomført stil, selv om du ikke liker akkurat den typen. Det blir mye det samme som en godt gjennomført rockabilly stil. Jeg ville ikke kunne gått sånn selv, men jeg pleier å kunne se om noe er "feil". F.eks om et belte ikke matcher.

Du bruker så ladede setninger at man skulle tro du bar nag til oss aktive på denne delen av forumet.

Lenke til kommentar
Nektard,

Skrudd og skrudd. Jeg klarer da og matche og føre en gjennomført stil, selv om du ikke liker akkurat den typen. Det blir mye det samme som en godt gjennomført rockabilly stil. Jeg ville ikke kunne gått sånn selv, men jeg pleier å kunne se om noe er "feil". F.eks om et belte ikke matcher.

Du bruker så ladede setninger at man skulle tro du bar nag til oss aktive på denne delen av forumet.

 

Vel nå er ikke du så ille i forhold til homme, å nei jeg bærer ikke nag til denne delen av forumet. Langt ifra! Men la meg ta homme som et eksempel!

 

Så et bilde av han/klesstilen i bildetopicen ( det seneste) og hva er det som er bra med det? Det ser rett og slett kjedelig ut, hadde jeg sett han på gaten hadde jeg overhodet ikke forbundet han med mote. Ser ut som han har slengt på seg et plagg, og ser ut som typen som har kun den ene skjorta! Jeg vet, eller regner med at han har 1000 skjorter, men utifra hvordan han går kledd ville jeg tippet to. Dette fordi at jeg synes at han ser ut som en typisk figur som overhodet ikke bryr seg hvordan han ser ut! Ikke noe personlig, bare så det er sakt! Kanskje det er mote, men er i mine øyne ikke stil!

 

Det med at jeg er misunnelig, skjønte ikke helt det! Mener du at jeg ikke har kapitalen til å gå kledd slik?? Eller er jeg misunnelig fordi jeg ikke kan kle meg slik. Utdyp!

Endret av Nektard
Lenke til kommentar
takker og bukker for feedback++

 

hadde likt å sett flere forskjellige stiler/antrekk osv tho, oppfordrer flere til å poste :)

 

Ikke ta den kritikken du får til deg her på dette forumet, fortsett med samme stil! Vet ikke om du har fått mye possitivt eller negativt, men regner med mye negativt siden jeg kler meg likt og folka går jo bananas!

 

men jeg har tenkt til å poste noen bilder snart ;) Hvor har du kjøpt de skoene btw? er dette riktig sted å spørre :p

 

jeg tar til meg kritikk som jeg er enig i sjøl :) ellers syns jeg det er interessant å høre folks meninger som stiler/antrekk.

 

njah, jeg er en type som liker å variere klesstiler :p liker å prøve nye stiler/antrekk osv. er punk/soss/rock/prepp/street/hiphop alt etter hva anledningen er og hvordan jeg har lyst å kle meg akkurat den dagen :p kler meg casual på skole osv siden jeg ikke orker å tenke veldig nøye gjennom antrekket, men suiter up når anledningen kaller ;)

 

kritikk er trossalt folks meninger, hvis et stort flertall synes noe er stygt så er sjansene store for at det ikke er godt likt. men husk at folka på forumet her utgjør en brøkdel av befolkningen ;)

 

skoa er kjøpt fra karmaloop, de er absolutt mine favoritter og jeg kler meg litt mer street/casual bare for å ha en grunn til å bruke dem :p anbefaler å vente til våren hvis du skal kjøpe et par tho, kommer nye modeller++

Lenke til kommentar
takker og bukker for feedback++

 

hadde likt å sett flere forskjellige stiler/antrekk osv tho, oppfordrer flere til å poste :)

 

Ikke ta den kritikken du får til deg her på dette forumet, fortsett med samme stil! Vet ikke om du har fått mye possitivt eller negativt, men regner med mye negativt siden jeg kler meg likt og folka går jo bananas!

 

men jeg har tenkt til å poste noen bilder snart ;) Hvor har du kjøpt de skoene btw? er dette riktig sted å spørre :p

 

jeg tar til meg kritikk som jeg er enig i sjøl :) ellers syns jeg det er interessant å høre folks meninger som stiler/antrekk.

 

njah, jeg er en type som liker å variere klesstiler :p liker å prøve nye stiler/antrekk osv. er punk/soss/rock/prepp/street/hiphop alt etter hva anledningen er og hvordan jeg har lyst å kle meg akkurat den dagen :p kler meg casual på skole osv siden jeg ikke orker å tenke veldig nøye gjennom antrekket, men suiter up når anledningen kaller ;)

 

kritikk er trossalt folks meninger, hvis et stort flertall synes noe er stygt så er sjansene store for at det ikke er godt likt. men husk at folka på forumet her utgjør en brøkdel av befolkningen ;)

 

skoa er kjøpt fra karmaloop, de er absolutt mine favoritter og jeg kler meg litt mer street/casual bare for å ha en grunn til å bruke dem :p anbefaler å vente til våren hvis du skal kjøpe et par tho, kommer nye modeller++

 

ok tusen takk ;)

 

Sier ikke at du ikke skal ta til deg kritikk, men det spørs hvem du spør!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...