Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
likte skoene dine homme, tør jeg spørre hvor du har kjøpt de? :)

De er faktisk kjøpt hos Gucci i Strasbourg tror jeg :)

Men så vidt jeg vet har de dem inne på Kamikaze og.

Skrevet
likte skoene dine homme, tør jeg spørre hvor du har kjøpt de? :)

De er faktisk kjøpt hos Gucci i Strasbourg tror jeg :)

Men så vidt jeg vet har de dem inne på Kamikaze og.

åja, takk:-) blir nok nødt til å ta turen innom å sjekke.

• 2 uker senere...
Skrevet

Pene sko bebeluv, har samme selv faktisk. Men synes ikke de passer så godt til dress, bedre til et litt classy antrekk med jeans.

Skrevet

likte antrekket til therice ;D lyst syns det er ganske tøft med sånne gensere, men trur ikke jeg kommer til å kle de :p

ganske fancy antrekk til russeboksa Homme ;D og smooth dress :D

la opp et par bilder selv ;D

Skrevet
Pene sko bebeluv, har samme selv faktisk. Men synes ikke de passer så godt til dress, bedre til et litt classy antrekk med jeans.

Takk takk :) Trudde du skulle si dem var veldig tacky jeg. Syntes det også dem passer bedre med jeans, noe som gjorde dem så behagelige var gummisåler.

Skrevet
Claw64: Bytt ut dressjakken med en blazer som passer, og skjortesnippene skal ikke være over jakken :)

hehe har tenkt ^^, bare ikke sumla meg til det ennå :p

ja huffda, dro på meg jakken og skjorta litt fort bare for å ta bilde se :p merka ikke (A)

Skrevet

Homme,

Jeg har fått sansen for laqoste piquer etter jeg var å prøvde noen modeller, så gratulerer. Har ikke noe forhold til Boss, men merket har vel en viss kvalitetsgaranti.

Skrevet

Boss shortsene er en absolutt favoritt, perfekt lenge og gode å ha på, til overkommelig pris:)

Pent antrekk thrice, du er faktisk en av de få jeg har sett som har klart å pull-off den skjorten;)

Skrevet

Beklager Sid_g, men akkurat det antrekket der er min beskrivelse av tacky, spessielt skjorten.

Skjorte med Burbery mønsteret og "pop the collar" = chav, evn. engelsk hooligan.

Just my opinion :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...