Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lol, jeg er 188, og på den tiden veide jeg rundt 92-23 kg. Da sier det seg selv at jeg ikke så ut som han, for jeg hadde ikke så store muskler. Men jeg var ikke så langt unna å ha så markerte muskler.

Det er faktisk ikke så vanskelig å oppnå en fettprosent på 5,5 når jeg trente nærmere 30 timer i uken og samtidig har diabetes.

Skrevet
Pinup: Nekter jeg å tro, du kan umulig veie så mye, men som tidligere nevnt; er det ikke litt risikabelt å kjøpe en trench nå hvis du skal gå ned 10 - 15 til? Forresten er det en beige trench eller en sort du har planer om å gå for?

Jeg veier så mye desverre, men BMIen min ligger på rundt 20 når jeg har gått ned 15 til ca.

Enig i den der, så kan hende jeg venter til sommeren. Har ikke bestemt farge, men den må være nøytral. ;)

Skrevet

Beige fra Burberry. Det er jo trenchen over alle trencher. Det er mulig du blir mer fornøyd med en annen trench akkurat nå, men du kommer til å angre om 5 år når trenchen du kjøpte deg er håpløst ute av motebildet. Derfor, kjøp en som aldri blir umoderne!

Skrevet
Skal innrømme at den fra Burberry er den som frister minst nå ja, men du har nok rett! :)

De er jo helt rå!

Sykt keen på en selv, men har ikke penger til det gitt.

Satser på å arve bestefar sin etter hvert.

Skrevet

Har de salg på S&S enda? Trodde de fikk inn nye varer i dag jeg, og at siste dag var på lørdag?

Nå har jeg satt inn alle pengene mine på sparekontoen. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...