geil Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Takk for hyggelige ord. Ser poenget ditt ang farge Jonas, men passformen redder den inn. Brukte forøvrig et par mørke, slimme jeans og et par boots til. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Takk for hyggelige ord. Ser poenget ditt ang farge Jonas, men passformen redder den inn. Brukte forøvrig et par mørke, slimme jeans og et par boots til. Da så jeg deg definitivt! Lenke til kommentar
SML Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Geil: Det så bra ut. Likte ikke den gråe "patchen" eller hva man kaller det, på albuene. Syns ikke mønstret på slipset var helt det store heller, ellers var det pent Kavinsky: Liker de. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Geil, Pent, og hvis du brukte jeans og boots til "spritet" du det opp til noe mer ungdommelig også. Kavinsky, Pent. Jeg digger slike bukser. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Blir alt for bestefar-aktig, særlig slipset og skjorten. Mener det på bakgrunn av brunfargen. Enig med deg, farfar var det første jeg tenkte når jeg så brunfargen. Men hadde f.eks cardiganen hatt en litt freshere farge hadde den vært knall! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Pen bukse Kavinsky, kjøpte en lignende selv for et par dager siden. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Geil: Pen cardigan, vanskelig å lage et godt helhetsintrykk i hodet, men det høres bra ut. Kan forøvrig si meg enig med Jonas om fargen, men det høres ut som du klarte å pulle den off ganske bra. (Forresten, noen som kan finne en fin oversettelse på akkurat dette? Pulle den off høres så teit ut!) Kavinsky: Du skuffer fortsatt ikke, ser bra ut! Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Pulle off = mestre Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Geil: Kardiganen er kul. Lurer litt på hvilken farge skjorten egentlig er i? Er det blått? Veldig vanskelig å se på bildet.. Edit: Kikket en gang til, og den ser kanskje grå ut? Eller er jeg bare fargeblind? Kav: Pent. Endret 16. desember 2009 av fkm Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Clue sier: pull off - verb. få fatt i, være heldig med gjennomføring av Lenke til kommentar
WallStreet Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Clue sier:pull off - verb. få fatt i, være heldig med gjennomføring av Eller bare gjennomført Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Mestre, få fatt i og være heldig med gjennomføring av er ikke passende, og jeg vet faktisk hvordan man bruker en ordbok. Jeg leter etter et godt alternativ på norsk, som faktisk vil være en god oversettelse som har noe med mote å gjøre. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Hva med; gjennomført? nvm. så ikke wallstreet allerede har foreslått det. Endret 16. desember 2009 av thrice Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Dra det i land? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Noe som skurrer, Alexander. Lenke til kommentar
geil Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Geil: Kardiganen er kul. Lurer litt på hvilken farge skjorten egentlig er i? Er det blått? Veldig vanskelig å se på bildet..Edit: Kikket en gang til, og den ser kanskje grå ut? Eller er jeg bare fargeblind? Kav: Pent. Riktig at den er grå. Fargebalansen på bildet er ikke helt riktig, cardiganen er noe mer dempet i fargen i virkeligheten enn på bildet. Forresten interessant å få tilbakemeldinger. Kavinsky: flott bukse! Jeg bruker ihvertfall "dra i land". Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Pen, Kavinsky! Angående å "pulle off" er det et av mange engelske uttrykk som høres dust ut på norsk.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Buksen var pen. Genseren.. litt for bestefar/eldre lærer for min smak. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Liker buksen Kavinsky. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå