Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Hvordan komme seg videre?


Anbefalte innlegg

Vet at hun har det bra, og da skal ikke jeg være noe dårligere. Skal ha det ti ganger bedre enn henne.

 

 

Aaaand you´ve lost.

 

Slutt å måle alt opp mot eksen din. Hun skal ikke sette standarden. Når du finner ei pen jente du drasser med deg hjem for en kort eller lengre periode, ikke tenk at hun var penere enn eksen. Tenk at dama du har der og da, er kjempesøt.

 

Følgelig nok: Finn noen andre. Rebound er no-bullshit. Eller, jo egentlig. Det blir mer rebounce.

 

Du må ta et valg: Enten gråter du over at noen tok leken din, eller så hevner du deg, og tar alle lekene fra motparten, eller så finner du noe annet å leke med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg føl me deg. det e helt jævlig når noe går i dass etter flere år, men man må jo bare kom seg videre. vet ikke om det e nå hjelp i det hele tatt, men et av mine favorittsitat er: "forgetting you, but not the time".

En dag vil du våkne å innse at det ikke lenger spilla noen rolle og at du kan vær lykkelig igjen

Lenke til kommentar

Flyttet inn i ny leilighet i går. Må si jeg hadde en vond tanke inni meg, lenge siden jeg sist bodde alene.

 

Pratet litt med henne på facebook. Var ikke så lurt, men shit happens. Jeg tenker mye mindre henne for hver dag som går, men i enkelte situasjoner stikker det likevel dypt, f. eks når jeg skal legge meg til å sove og hun ikke er der..

 

Men jeg ser selvfølgelig fremover, og vet at livet mitt er bedre uten henne.

Fortsettelse følger.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Liten oppdatering her.

 

Etterhvert som dagene har gått, har ting blitt bedre og bedre. Jeg tenker fremdeles på henne, men på en helt annen måte. Føler nesten ikke savnet lenger.

 

Har vel rett og slett innsett at jeg fortjener bedre, mye bedre. :)

 

 

Til alle der ute som sliter med det samme som jeg har gjort, det blir bedre. Man får tilbakefall, men gi det tid, det blir bedre.

 

Har endelig begynt å funke ordentlig på jobb igjen, har bra dager, føler meg flott egentlig!

Og andre jenter har meldt sin interesse (ikke at jeg er klar for forhold, dette sier jeg selvfølgelig fra om).

 

 

Ikke la folk som ikke fortjener dere holde dere nede, keep your head up. Takk til alle som kommenterte i en vanskelig tid. :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Personlig er jeg mer pessimistisk. Bruddet mitt var mai 2010. Seinest i natt hadde jeg et mareritt om eksen min og den nye samboeren. En dag vil jeg nok se anderledes på det, en dag.

 

Du kommer nok over han/hun etterhvert.

Selv er jeg fremdeles "venn" med eksen, selv om det er jævlig rart.

Finner meg selv fremdeles i å savne ting vi gjor sammen, men jeg har en helt syk frihetsfølelse som jeg ikke hadde tidligere. Kan egentlig gjøre hva jeg vil, og må ikke passer på noen når jeg er ute å drikker.

 

Alt i alt kom jeg godt ut av dette, har bra mye mer penger også. :)

 

 

Setter denne som "løst" jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...