Gå til innhold

P4 Hovedkort


totten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg nevner RD-ram så betyr det Intel 850 ship sett. ASUS 266 eller 333 bruker Intel 845 ship sett. Alle tre hovedkortene er veldig bra kort. Det som kjennetegner disse kortene er stabilitet, du vil nok finne hovedkort som er litt raskere, men jeg forsod deg dit hen at du var ut etter stabilitet hovedkort. Pris finner du på IT butikkene rundt om kring - ca 2000,-

Lenke til kommentar

Ønsker man mye funksjonalitet kan man se på Soyos SiS 645-hovedkort, P4S Dragon Ultra. USB2.0, 10/100 Mbps LAN, RAID, 6 PCI, fire USB-porter i front (sak som monteres i 3,5" eller 5,25" brønn følger med) etc. Multicom selger det.

 

Ytelsen er litt lavere enn for Asus P4S333, AOpen AX45 og MSI 645 Ultra, men forskjellen er minimal -- par prosent jevnt over tenker jeg. Ikke noe man merker...

Lenke til kommentar

Hvis du vil, så kan du kjøpe mitt Asus P4T-E (1100,-) :razz: hehe...jeg trenger nemlig raid, og da er det bare abit som kan hjelpe meg...kan få tilføye at skal du ha stabilt hk til en p4. Så tror jeg ikke du finner mer stabilt kort enn Asus P4T-E eventuelt noen av DDR korta med i845. Sis645 har liksom ikke samme kvalitet ville jeg tro, som intel sine egene kort. Men jøss, sikkert et bra kort det å.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...