Gå til innhold

Temadag 14.10: Det finnes ikke dårlig vær

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det er høst, og da er det mye vær.

Så jeg syntes tema burde være i den gaten: Det finnes ikke dårlig vær

For nye brukere, så er temadagen en aktivitet vi har på bildekritikken hver annen søndag. Da kan du legge inn et bilde som passer til temaet den dagen. Du står fritt til å velge i arkivet; eller ta et bilde som passer til tema, enten i tiden frem til dagen eller på dagen.

Dato for posting av bilder til dette temaet er søndag den 14.10.

Endret av tomsi42
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sendt PM. Vet ikke om andre aksjonmetoder.

Ser at det ennå ikke er dukket opp info om aktiviteten på forsiden av BK :nei2: (kun kommet på forsiden av Akam.no).... :hmm:

Terje kan ev. nås på vanlig mail: [email protected] (iallfall har jeg nådd han på den adressen tidligere).... ;)

Skrevet

Du står fritt til å velge i arkivet; eller ta et bilde som passer til tema, enten i tiden frem til dagen eller på dagen.

Dato for posting av bilder til dette temaet er søndag den 14.10.

Ingen som føler for å benytte temadagen(alltid søndager?) til å ta utfordringen det er å levere "ferskvare"? Liksom komme seg opp av stolen/sofaen og ut i "naturen" uansett vær, vind, temperatur, by eller bygd istedenfor å "slække" foran datamaskinen?

Skrevet

Ingen som føler for å benytte temadagen(alltid søndager?) til å ta utfordringen det er å levere "ferskvare"? Liksom komme seg opp av stolen/sofaen og ut i "naturen" uansett vær, vind, temperatur, by eller bygd istedenfor å "slække" foran datamaskinen?

Synes kanskje det er bedre spørsmål om fok føler for temadagen i det hele tatt ...

• Liker 1
Skrevet

Synes kanskje det er bedre spørsmål om fok føler for temadagen i det hele tatt ...

Tja...det virker som mange vil ha mer konkurranser, premier, kritikk på galleriet, men det ser ikke ut som interessen egentlig er der - bare mye mas og ingen deltagelse/oppslutning...?

Skrevet (endret)

...istedet for å være med å poste et bilde selv? ;)

Ooooops....

(Det finnes dårlig vær...og i dag fant jeg ikke(nesten) annet enn dårlig vær....)

En titt i speilet på 140mm bekrefter det.... ;

post-226353-0-07114500-1350247645_thumb.jpg

Endret av flageborg
Skrevet

@flageborg - du tok oppfordring på strak arm og deltok med et bilde. Bra :thumbup:

Skal finne en til å ta over stafettpinnen. Hvis det er noen som verker etter å ta neste runde; send meg gjerne en PM.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...