Gå til innhold

BF42 Secret weapons cd feil?


Anbefalte innlegg

fikk nettopp Secret weapons... Men hver gang jeg skal starte den, kommer beskjeden: "please insert the correct CD-ROM, select OK and restart application"

 

Har prøvd med både asus CD brenner og Nec dvd brenner, får lik beskjed fra begge.... hva er galt??

 

bruker 2k med DX 9.0a og nyeste detoner driverene

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM
Høres helt sykt ut..

Typisk pirat kopi feil. Men om det er kjøpt bør du gå til forumet til produsenten å rote rundt der.

 

det er vel på ingen måte en typisk piratkopi feil ?

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte spillet idag og har akkurat samme problemet (Både BF og SW er orginal cd'er).

Har reinstallert både BF1942 og Secret Weapons uten at det hjelper noe.

 

Har WinXP med DX9.0a og catalyst 3.6 driverene til ATI.

 

Har du funnet ut noe King_mephisto? Evt. noen andre som har et godt tips på lager?

Lenke til kommentar
Leste gjennom et forum nå. http://www.bf1942files.com

 

Problemet skal være den siste patchen til bf1942  :shrug:

 

:( Litt surt at den siste patchen (1.45) følger med på cd'en og må installeres for at Secret Weapons skal funke i det heletatt (står iallefall det under installasjonen).

 

Btw: Fant en Updated 1.45 Patch på BF1942 sidene som jeg for øyeblikket forsøker å laste ned. (ca 50 MB)

 

EDIT:

Denne fungerte ikke å installere pga at programmet mener den allerede er installert.

 

Har prøvd å registrere meg hos EA for å få support men dette funker heller ikke. Venter på svar på mail......

Lenke til kommentar

Idag fikk jeg løst cd-problemet på min pc. :)

 

Jeg fant info på flere steder om at "virtual drives" skapte problemene, men etter å ha forsøkt å disable alle mine virtual drives og lukke programmene ble det ingen forskjell.

Først i dag var jeg såpass lei det hele at jeg avinstallerte alle programmer som har med virtual drive og image-filer å gjøre.

Det hjalp! :D

 

Så nå kan jeg endelig nyte Secret Weapons Of WWII

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...