Gå til innhold

HX750 skriker!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som vibrasjon i trafoen.

Du må bryte garantien for å gjøre noe med det.

Sjekket at det ikke er kulelageret på viften som ikke slår inn ved load/ varme/ høyere rpm?

Dvs stikke inn noe og stoppe den.

Skrevet

Høres ut som vibrasjon i trafoen.

Du må bryte garantien for å gjøre noe med det.

Sjekket at det ikke er kulelageret på viften som ikke slår inn ved load/ varme/ høyere rpm?

Dvs stikke inn noe og stoppe den.

Jeg har ikke sjekket noe fysisk på den. Hva er trafoen? Må jeg skru opp PSUen?

Skrevet

769057_trafo.jpgDet er ikke noe du vil gjøre om du ikke vet hva du gjør, og ja da ryker garantien.

Det skulle ha vært så enkelt som å si til PSUen.. Hør her, nå er det nok! HOLD KJEFT!!!! Men fra spøk til revolver, jeg dropper å åpne og surre tror jeg.. Da ødelegger jeg sikkert bare enda mere.

PS: Det bilde War ser egentlig veeeeldig ut som noe annet enn en psu.. BANG!!!

Skrevet

Det er spoler inne i PSUen din som vibrerer som skaper denne "skrike / hyle" lyden, når disse vibrerer raskt så oppfatter ørene dine det som hyling eller skriking.

Siden denne er ny så tar du kontakt med sjappa om å få byttet enheten, fenomenet du opplever har også ett navn: "Coil whine."

Skrevet

Det er spoler inne i PSUen din som vibrerer som skaper denne "skrike / hyle" lyden, når disse vibrerer raskt så oppfatter ørene dine det som hyling eller skriking.

Siden denne er ny så tar du kontakt med sjappa om å få byttet enheten, fenomenet du opplever har også ett navn: "Coil whine."

Takker så mye.. Får sende mail til komplett..

Skrevet

Pick Up Point.

Men ja, de skal tilbakebetale. Mange butikker "glemmer" det dog med mindre du påpeker det selv. Bor i by med PUP, så jeg vet ikke hvordan Komplett er på den praksisen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...