Gå til innhold

Laptop til photoshop, Illustrator mmer


Anbefalte innlegg

Trenger en laptop som skal brukes i jobbsammenheng. I hovedsak til bilderedigering i photoshop og illustrator.

 

Ser for meg en 17" skjerm.

 

Er veldig usikker på hva man må ha for å få dette til å gå smertefritt.

 

Pris har selvsagt noe å si, skal ikke være for dyrt, men samtidig er det viktigere at jeg ikke kommer til å irritere meg over hastighet osv, en at det skal koste lite.

 

Takker for alle tips.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trenger en laptop som skal brukes i jobbsammenheng. I hovedsak til bilderedigering i photoshop og illustrator.

Hei, hovedproblmet med en laptop til bilderedigering er først og fremst skjermkvalitet og da tenker jeg på fargegjengivelse først og fremst selv om størrelse også betyr en del.

 

Alle har ikke samme krav til fargenøyaktighet, men hvis det er viktig vil du få mye mer for pengene ved å kjøpe en OK laptop pluss en god ekstern skjerm enn ved å prøve å få en alt i et løsning. Må du ha alt bærbart så finnes det enkelt maskiner som er bedre enn andre for farger, men det blir stort sett ganske dyre modeller.

Lenke til kommentar

Laptopen skal i hovedsak brukes på kontoret, så en ekstern skjerm kan gå. Skjermer har vi (bruker stasjonær pc i dag).

 

Derfor er ikke fargene det viktigste, men mer at alt fungerer uten problemer. Altså at ting ikke henger, bruker lang tid på å gjøre ting osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...