Gå til innhold

Bli med på vår League of Legends-turnering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

johan11107: Det blir EU West.

 

Fredriking: De fortsetter neste dag hvis det ikke blir ferdig i løpet av en kveld. Deltakerne bes sette av tid til å spille minst tre runder per kveld.

 

DeHelio: kommer tilbake til deg.

 

Kasperminator: Vi stiller med PC-er og utstyr på Oslo City. Deltakerne har lov til å ta med egne mus/tastatur/headset osv.

Lenke til kommentar

Angående lag og fler spillere. Det står at kun "spillere som er ført opp som medlemmer på laget sitt" kan spille. Jeg går ut ifra at man kan føre opp flere spillere og bytte imellom disse. Dette er med hensyn til at noen spillere kanskje ikke har mulighet til å spille på diverse dager. Så da om man kunne føre på en ekstra spiller som kan sub'e om det trengs (eller krever dette også godkjenning fra motstanderene?).

Lenke til kommentar

Angående lag og fler spillere. Det står at kun "spillere som er ført opp som medlemmer på laget sitt" kan spille. Jeg går ut ifra at man kan føre opp flere spillere og bytte imellom disse. Dette er med hensyn til at noen spillere kanskje ikke har mulighet til å spille på diverse dager. Så da om man kunne føre på en ekstra spiller som kan sub'e om det trengs (eller krever dette også godkjenning fra motstanderene?).

 

Du kan ha mer enn fem spillere registrert på laget ditt og bytte mellom disse, ja. Men for å bytte ut en spiller midt i en kamp må du spørre motstander om lov

Lenke til kommentar

johan11107: Det blir EU West.Fredriking: De fortsetter neste dag hvis det ikke blir ferdig i løpet av en kveld. Deltakerne bes sette av tid til å spille minst tre runder per kveld.DeHelio: kommer tilbake til deg.Kasperminator: Vi stiller med PC-er og utstyr på Oslo City. Deltakerne har lov til å ta med egne mus/tastatur/headset osv.

 

Jeg spurte om alders grense ikke server, den yngste på laget vårt er 15 år... finnes det unntak når de bare gjelder ca 6 måneder?

Lenke til kommentar

Hvorfor blir det ingen unntak? tenk på de som er 15 år og kan være potensielle skikkelig god og nok til å vinne 1st plass. Imo jeg forstår ikke hvorfor det er 16 års aldergense, dette her er ikke noe sånn skytelan elr party hvis du skjønner hva jeg mener.

Lenke til kommentar

At det er 16 års aldersgrense er ganske normalt. Men hvis man er 15+ altså (fyller 16) så mener jeg at man burde få delta, pga. Som sagt, man fyller 16, men hvis man ikke får delta pga man ikke er 16 (selvom man fyller 16) så får dere på en måte folk som ble født seint på året som november, september, osv. Til å føle seg uheldig.

som f.eks spill, spill som står "M" (18års) betyr det ikke at man MÅ være 18, men 17+. det står til og med skrevet på forklaringene på de forskjellige "symbolene" de har på coveret.

men ja 16års vil også si som "født 1997", men jeg er ikke i noen posisjon til å ærklare ting men vil bare få fram det som er rettferdig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...