Gå til innhold

Bli med på vår League of Legends-turnering


Anbefalte innlegg

Er litt merkelig at turneringen skal foregå på EUW når de fleste spiller på EUNE...

Som nevnt en del ganger tidligere:

Det er ikke vits i å klage på at det er på EUW. Bestemmelsen er gjort. Dersom EUNE hadde blitt valgt, hadde nok samme klagingen komt, men denne gangen fra de som spiller på EUW.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg synast at det er for dårleg at slike arrangement ikkje skal bruke serveren tillagt for norden av Riot games sjølv. Har sett mange arrangement der EUW blir brukt i staden for EUNE. Eg meinar at EUNE burde brukast slik at ein slipp å måtte overføre brukaren sin og eg trur erleg talt ikkje at dei fleste nordmenn brukar EUW. Om EUW blir brukt meinar eg at EUNE og burde bli brukt eller at ein ikkje skal kunne bruke runes/masteries.

 

hmm... Nei.

Lenke til kommentar

Hadde det ikkje gått å la to av kvalifiseringsrundane gå på EUW og to på EUNE. Når det kom til sluttspillet kunne vinnarane av kvalifiseringsrundene bytte til same server og etter turneringa bytte tilbake til sin opprinnelege server. Hugs at Riot games har ein eigen teneste for dette under "other" i butikken.

Har veldig lysst til å vere med, men om ein ikkje gjer det på denne måten er det ikkje sikkert eg og laget mitt kan. Eg meiner at dette må vere den beste måten å gjere det på. Då er det garantert mange fleire som kan og.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde det ikkje gått å la to av kvalifiseringsrundane gå på EUW og to på EUNE. Når det kom til sluttspillet kunne vinnarane av kvalifiseringsrundene bytte til same server og etter turneringa bytte tilbake til sin opprinnelege server. Hugs at Riot games har ein eigen teneste for dette under "other" i butikken.Har veldig lysst til å vere med, men om ein ikkje gjer det på denne måten er det ikkje sikkert eg og laget mitt kan. Eg meiner at dette må vere den beste måten å gjere det på. Då er det garantert mange fleire som kan og.

 

Enig med dette. Vil gjerne være med også, men vi er stasjonert på Nordic serveren.

Lenke til kommentar

Ikkje for å vere masete, men eg lurar på om det blir aktuelt å endre to av kvalifiseringsrundane til EUNE. Treng svar rimeleg fort for å bestemme om laget mitt skal vere med eller ikkje. Håpar å kunne delta 19. oktober. Sjå min forrige melding for ein god løysing på korleis ein kan gjennomføre turneringa.

Lenke til kommentar

Det er lagt opp til fire kvelder med 32 lag hver kveld. Men det er tvilsomt at det blir fullt hver gang.

 

Vi kjører med så mange påmeldte det blir. I sluttspillet vil det være 16 lag, de fire beste fra hver delkvalifisering.

 

Så hvis vi melder oss på en av de kveldene det er lite folk og det kun blir 4 stk så er vi automatisk videre? Det blir ikke samlet opp til evnt 1 eller 2 kvelder?

Lenke til kommentar

Det stemmer.

Hvis det har seg slik at det blir bare fire lag en av kvalifiseringskveldene så går de videre til sluttspillet.

 

Hvis det skulle bli mindre enn fire en kveld får vi til playoff-kamper mellom femteplassene i de andre delturneringene.

 

Sluttspillet begynner den 22. oktober, og har kun plass til 16 lag. De to beste lagene her skal spille finale på Oslo City den 27. oktober.

Lenke til kommentar

Det stemmer.

Hvis det har seg slik at det blir bare fire lag en av kvalifiseringskveldene så går de videre til sluttspillet.

 

Hvis det skulle bli mindre enn fire en kveld får vi til playoff-kamper mellom femteplassene i de andre delturneringene.

 

Sluttspillet begynner den 22. oktober, og har kun plass til 16 lag. De to beste lagene her skal spille finale på Oslo City den 27. oktober.

 

Så hvis et lag ryker ut første runden kan de melde seg på til andre runden? :O

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...