Gå til innhold

[Løst] Hjelp til å finne gammelt spill!


Anbefalte innlegg

Satt å mimret tilbake til barndommen, og alle timene foran en gammel windows pc sammen med en kompis.

 

Da spilte vi noe som kan ligne på bomberman, bare at det ikke har noe med bomberman og gjøre. Dog er det samme type spill.

 

Et 4kantet kart, 4 hjørner, og man måtte sprenge blokker for å komme seg rundt for å drepe hverandre. Det var også andre type fiender, mener å huske noe som lignet på hoppende søppelsekker, så var det et juletre i midta av kartet, der fiendene kom ut fra.

 

Så husker jeg spesielt en bombupgrade som gav deg orange bomber, som du kunne bestemme selv når du ville sprenge.

 

Ser for meg at det het noe så enkelt som "DS" men, jeg finner ikke noe som ligner, verken bilder eller spill.

 

Noen som kan ha peiling?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Er et sånt type spill. Men det er ikke playing with fire.

 

Husker bestemt at det var en spawner i midten på hvert map, der monstre kon ut fra. Og på den ene levelen var det et juletre i midten. Mener jeg og kompisen min kalte spillet DS(mener å huske det var kun to bokstaver)

 

Spilte det på slutten av 90-tallet. Husker det var i samme periode som machines, caveman, jazz jackrabbit tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...