Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okei, trenger litt hjelp. Er på utkikk etter noen dresskjorter. Skal ikke være lomme på brystet, og skal være litt tettsittendes. Noen forslag? Tenkte på en pris mellom 300 - 600,- pr skjorte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ta en titt på Bertoni kanskje?

Bertoni er vel ikke akkurat kjent for kvalitet. Da ville jeg heller gått for H&M eller Zara i stedet. Hva enn du gjør, hold deg borte fra Dressmann.

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet (endret)

Erfaringer med skjorter fra Matinique? De er gode, de. Har en slimfit som sitter litt som Tiger.

Pappa kom hjem fra salg i går med en Tiger-dress til 3700,-. Det var et temmelig bra kjøp, for dressen var noe av det penere jeg har sett. Synd at de ikke lager dresser som passer min kroppsform.

Endret av Slettet+9817234daf
Skrevet
Synd at de ikke lager dresser som passer min kroppsform.

Kjøp en dress du finner som passer sånn nogenlunde, og ta den med til en skredder. Da får du en dress som passer utmerket.

Skrevet

Dei fleste som selger gode dressar tibyr òg å få den sydd inn/ut/opp/ned for ein rimeleg penge. Eg betalte knappe 200,- for å få sydd inn jakka og legge ned buksebeina.

Skrevet (endret)
Ta en titt på Bertoni kanskje?

Bertoni er vel ikke akkurat kjent for kvalitet.

Bertonis "White"-skjorter er hvertfall god kvalitet, har selv et par stykker jeg bruker til dress, som både er behagelig og har et stilig snitt.

Endret av Xtra
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
Dei fleste som selger gode dressar tibyr òg å få den sydd inn/ut/opp/ned for ein rimeleg penge. Eg betalte knappe 200,- for å få sydd inn jakka og legge ned buksebeina.

Saken er at jeg må kjøpe dresser der jeg velger størrelse på bukse og jakke separat. Jeg har en helt normal kroppsform, men jeg takler bare ikke bukser som er stramme i livet. Tiger-dressene har enten for stramme bukser eller for store jakker.

Skrevet

Bertoni har ei råtøff skjorte (med mansjettknappar) i blå med kvite striper og kvit krage. Ei liknande som Bart Bass frå GG ofte brukar. Den kostar 1000kr. Sjølv om prisen var litt stiv for min del, blir det nok eit kjøp. Må kjøpe kvitt slips i tillegg så klart.

Skrevet
Bertoni har ei råtøff skjorte (med mansjettknappar) i blå med kvite striper og kvit krage. Ei liknande som Bart Bass frå GG ofte brukar. Den kostar 1000kr. Sjølv om prisen var litt stiv for min del, blir det nok eit kjøp. Må kjøpe kvitt slips i tillegg så klart.

Jeg vil anbefale og ikke ha et slips som er lysere enn skjorta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...