Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Bare spør her, noen som vet om Biotherm fuktighetskrem er en bra fuktighetskrem?

Ja, jeg har brukt en i ca et halvt år nå som heter Hydra Detox eller noe sånt, veldig fornøyd :)

Edit: På 17. mai blir det litt kjedelig, men safe fra min side, sort lindress, hvit skjorte og stripete slips. Blir ihvertfall langt kulere/penere neste helg, i konfirmasjonen :)

Endret av Jonas!
Skrevet

Det blir mørkeblå dress fra Filippa K, rød skjorte fra Hugo Boss og mørkeblå sløyfe fra Edsor, kommer med bilde.

Det er da jeg får klokken ;)

Skrevet (endret)

Vil helst unngå dress i år, fordi jeg føler for å ikle meg noe annet. Har lyst til å kombinere blazer med noe annet pent.

Har forresten lagt ut et forslag i bildetråden.

Endret av hansjqrg1
Skrevet
Bunad her ass!

Jeg er virkelig misunnelig på de som har bunad. Lite som er finere enn det.

Der er jeg helt uenig med deg, liker ikke bunad. Syns det ikke er noe pent, i allefall på gutter.

Skrevet
Der er jeg helt uenig med deg, liker ikke bunad. Syns det ikke er noe pent, i allefall på gutter.

Det er gutter det ser best ut på. Jeg likte det ikke når jeg var yngre, men det har forandret seg de siste årene.

Skrevet

Enig med de som synes bunad er tingen. I hvert fall på 17. mai. Synd at det er så sjelden ellers den evt. ville blitt brukt. Kanskje en sjelden gang i bryllup. Dyr investering men man har den jo lenge dersom man holder kroppsformen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...