Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tenkt det samme, men kan jo bruke den etter sommeren også. I tillegg kan jeg bruke den på dager hvor det regner e.l.

ToS hadde forøvrig ikke noe av interesse. Trechen snaffle har vist meg har svært gunstig pris.

Skrevet (endret)

Det er for så vidt sant, jeg er nok litt påvirket av det gode været for tiden, husker nesten ikke hvordan regn ser ut :p

Den er vel ganske billig også, etter det jeg husker..? 1600 eller noe slikt?

Edit: Det var det jeg trodde ja snaffle ;)

Endret av Jonas!
Skrevet
Selv har jeg denne, ikke til regn, men når høsten nærmer seg er den utrolig god. Så syns jeg den også er hakket penere enn Bruuns sin.

Jeg liker den også bedre enn den fra Bruuns.

Skrevet

Filippa K har dobbelkneppet sort trench. Veit ikke hvilken kolleksjon den kommer fra, men husker jeg tittet på den en stund tilbake. Langt i fra like fin som Minimum sin.

Skrevet

Du kan jo maile dem å sjekke når de får inn S/M da. Er enig i at det er fin, men jeg er egentlig set for Bruuns sin (med mindre du skal kjøpe den istedenfor snaffle).

Skrevet

ToS sine dresser liker egentlig ganske dårlig, jakkene er altfor korte etter min mening, resten er ok, med relativt god passform. Men minus for så korte jakker :thumbdown:

Skrevet
Du kan jo maile dem å sjekke når de får inn S/M da. Er enig i at det er fin, men jeg er egentlig set for Bruuns sin (med mindre du skal kjøpe den istedenfor snaffle).

Ja, kanskje det..

Bare kjøp den du<3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...