Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tuppen er lik, men det er noe annerledes på bakre halvdel. Vanskelig å forklare helt hvordan de ser ut, så jeg får google videre til jeg finner de.

Skrevet

Får inn 1600 kr på min konto snart, og jeg trenger minst en ny bukse. Hvordan bukse er dere kan anbefale meg i den prisklassen? Kan dog være litt rimeligere, så jeg har endel på kontoen igjen altså :p

Skrevet
Kjøp et par chinos Raste.

Har sett på chinos lenge, men hvor er det jeg kan finne flotte chinos hen med god passform?

"Kjedelige" som du kaller det, eller tacky "Kaporal 5"?

Har ikke kalt kjedelige cleane bukser, men syns det er greit å variere litt så det ikke blir så kjedelig i klesskapet ja, Bebeluv :)

Skrevet (endret)
Fikk fortsatt ikke svaret, hva er du ute etter nå :)

Kan bli de "kjedelige" som du kaller det om det finnes noen med god passform til en OK pris. Mulig at jeg ønsker chinos også nå. :)

Endret av Raste
Skrevet

Kjedelig er Acne Jeans helt supert valg, utrolig god passform, enkelt og pent (pris litt under 1300 på de fleste). Chinos har vell Filippa K regner jeg med, som skal ha god kvalitet. Zara og de andre har vell også noe som sikkert faller i smak.

Skrevet
Kaporal er et bra merke, ikke fordi Ronaldo bruker det. Jeg bruker det selv, og jeansene er veldig fine. De er ikke så veldig kjedelige som mange andre jeans.

Mtp. hvordan Kaporal sine bukser ser ut (ja, ikke alle er like ille, men nå vil jeg generalisere litt) tolker jeg det som at du mener at Kaporal sine bukser er fine, og at andre bukser, som da er cleane, normale, uten å være baggy og ha en stor logo over halve baken er kjedelige.

Skrevet

Hoho, denne diskusjonen igjen? :p

Det jeg mener er at jeg liker Kaporal sine bukser ja, mtp at dem er litt baggy, og er litt røff i stilen. Liker også veldig mange cleane bukser, men jeg syns det er greit å variere i buksestilen, så man ikke har bare cleane bukser om du skjønner?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...